Zuckerberg virtuális könyvklubot indított az olvasás népszerűsítésére
A Facebook feje, Mark Zuckerberg nemrég jelentette be 2015-ös kihívását, melynek célja, hogy az emberek többet olvassanak. Zuckerberg egy virtuális könyvklubot nyitott a Facebookon, hogy az embereket motiválja az olvasásra.
Minden héten olvassunk egy új könyvet: ez Mark Zuckerberg kérése. Egészen pontosan a könyvklubé, melyet létrehozott. A virtuális kuckóban (A Yaer of Books) a tagokat arra ösztönzik, hogy minden héten más, ugyanakkor ugyanazt az adott könyvet olvassák, majd tapasztalataikat vitassák meg egymással.
Zuckerberg arra kérte az embereket, hogy csak azok csatlakozzanak, akik olvasnak könyveket, és releváns posztokat közölnek, tehát nem térnek el a témától. Mint elmondta, a csoportot folyamatosan moderálják.
A könyveket ő maga választja ki. A hangsúlyt a válogatásnál a tanulásra, különböző kultúrákra, a hitvilágra, történelemre és technológiára helyezi majd.
Az ötlet nagyon sikeres, a közösségnek már több mint 10 ezer kedvelője van, és az első könyv, amit kellett olvasni – Moises Naim: The End of Power –, már el is fogyott az Amazon kínálatában.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Új alkalmazást mutatott be a Facebook
- 35-ször értékesebb az Instagram, mint amennyit a Facebook fizetett érte
- Jön a „dislike” gomb Facebookra?
- GAFA-EU: a háború még csak most kezdődik a tech-óriásokkal
- Posztok szerint is lehet keresni a Facebookban
- Bankkártyaadatokat csalnak ki a Facebookon
- Meghaladta az egymilliót Klaus Johannis kedvelőinek száma a Facebookon
- Egy magyar alkalmazás segíti a Facebook oldalak kezelőit
- Az okostotthon elképzelés egyre inkább valósággá válik
- Miért mindig szürke pólóban látjuk Mark Zuckerberget?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.