Jelszómentes bejelentkezés felé veszi az irányt a Yahoo
A Yahoo egy új megoldást mutatott be a felhasználóknak. A Jelszómentes bejelentkezést vezette be a vállalat.
A Yahoo szeretne véget vetni annak a korszaknak, hogy a felhasználóknak meg kelljen jegyezniük a különféle jelszavakat. A vállalat egy új megoldást vezetett be, méghozzá az egyszer használatos, ideiglenes jelszavakat.
Vasárnap mutatták be az új szolgáltatásukat, az egyalkalmas jelszavakat generáló megoldást, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy egy rövid jelszóval bejelentkezhessenek fiókjukba, melyet a Yahoo küldött nekik a telefonjukra előzetesen.
Ehhez arra van szükség, hogy a Yahoo-fiókba bejelentkezve a felhasználók beállítsák az egyszeri jelszavakat használatát, és regisztrálják telefonjukat. Következő alkalommal, mikor bejelentkezni próbálnak, az üres mező helyett egy gomb jelenik meg az alábbi szöveggel: „send my password”, vagyis „küldd a jelszavam”. Erre rákattintva a Yahoo automatikus küldi a jelszót az illető telefonjára.
Dylan Casey, a Yahoo kereskedelmi termékmenedzsmentjének az alelnöke szerint ez az első lépés a jelszavak kiiktatásához. A megoldás nagyon hasonló a kétlépcsős hitelesítéshez, ám ott először saját jelszavával lép be az illető, majd azután kapja meg a vállalat által generált egyszer használatos verziót.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- Egyre több ügyfele van az Invitel biztosítási szolgáltatásának
- A UPC DTH négy országban teszi elérhetővé a Fine Living és a Food Network csatornát
- A Google bemutatta az Android Payt
- A nők kevésbé elővigyázatosak a kiberfenyegetésekkel szemben
- Öt tipp, mielőtt jelszót váltasz
- Még nem vagyunk biztonságtudatosak okostelefon fronton
- Megérkezett a UPC online TV-csatorna kínálata
- Az Amazon a leggyakrabban célzott márka az online üzletek között
- Kibővült a Vodafone Iroda szolgáltatás
- Az első ismert arab kiberkém-csoport több ezer áldozatot ejt világszerte
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.