Az idén 40 ezer csekket fizettek be a posta mobilalkalmazásával
Az év eleje óta csaknem 40 ezer csekket fizettek be a Magyar Posta mobilalkalmazásán keresztül az ügyfelek, mintegy 400 millió forint értékben.
A tavaly ősszel bevezetett iCsekk elnevezésű mobilalkalmazást használó ügyfelek száma 60 százalékkal nőtt az idén január-márciusban. A Magyar Posta 2015. január elsejétől kötelezővé tette a postai QR-kód feltüntetését a teljes megszemélyesítésű, gépi kitöltésű csekkeken.
A befizetést a csekken szereplő QR-kód beolvasásával tudják teljesíteni az ügyfelek. Ehhez telepíteni kell az iCsekk alkalmazást az okostelefonra, és regisztrálni is szükséges a rendszerben. A beolvasását követően lehet bankkártyás fizetést indítani.
A postai QR-kóddal történő befizetési tranzakcióért a csekkbefizető ügyfélnek a Magyar Posta - hasonlóan a postákon és a csekkbefizető automatáknál befizetett csekkekhez - nem számít fel díjat. A tranzakció bankkártyás vásárlásnak minősül.
Kapcsolódó cikkek
- Új magyar app lehet a mobil randi guru
- SM 2015: kórházzá válik az okostelefon
- Jelnyelv oktató mobilalkalmazás nyerte az 1app alkalmazásfejlesztő versenyt
- Mobilalkalmazással hívja fel a figyelmet a tartalmas együttlétre a Durex
- Androidra szánt mobilalkalmazást mutatott be a Kaspersky
- Pénzküldés funkcióval bővült a Facebook Messenger
- A Vonatinfó mobilalkalmazással egyszerűen tájékozódhatnak az utasok
- Rangos amerikai fesztiválon mutatták be a SongArc magyar fejlesztését
- Letölthető a Vasárnapi nyitva tartás mobilapp
- Öngyilkosságra figyelmeztet az okostelefon app