Elengedi a tranzakciós díjat az airBaltic, ha PayPallal fizetünk
A PayPal és az airBaltic légitársaság SeatSale akciójának keretében április 8-a és 30-a között a PayPallel fizettet repülőjegyek után nem kell tranzakciós díjat fizetni.
A lett légitársaság és a biztonságos online fizetési megoldásairól ismert PayPal közös promóciója keretében 60 célállomás közül válaszhatnak az utazni vágyó utasok. A repülőjegyet PayPallel fizető vásárlók mentesülnek az online foglalás feldolgozásához kapcsolódó vissza nem térítendő költségek kifizetése alól.
Az ajánlat minden airBaltic célállomásra érvényes, többek között olyan városokkal mint Róma, Dubrovnyik, Nizza, és Barcelona. A promócióban nincs alsó értékhatár, vagy speciális kód, az egyetlen feltétel, hogy a PayPal használatával kell kifizetni a repülőjegyet. A SeatSale az airBaltic a legnagyobb értékesítési kampánya, és a társaság más promóciójával, akciós ajánlataival párhuzamosan is érvényes. Ugyancsak a vásárlók kényelmét szolgálja, hogy a PayPal által feldolgozott fizetések helyi pénznemben lesznek megadva (PLN, USD, CZK GBP, DKK, SEK, NOK, CHF).
Kép: 99bitcoins.com
Kapcsolódó cikkek
- A PayPal feje a Facebooknál folytatja
- A PayPal feje a Facebooknál folytatja
- Az online vásárlók 48%-a neten is fizet bankkártyával
- Az online vásárlók 48%-a neten is fizet bankkártyával
- Visa-val is lehet fizetni közösségi hálókon
- Visa-val is lehet fizetni közösségi hálókon
- 100GB OneDrive tárhelyet kaphatnak a Dropbox felhasználók
- 100GB OneDrive tárhelyet kaphatnak a Dropbox felhasználók
- iPad segítségével landolt egy repülőgép
- iPad segítségével landolt egy repülőgép
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.