3 milliárdot hozott a mobilfizetési rendszer
MTI Sajtóadatbank, 2015. április 12. 11:42
A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által működtetett Nemzeti Mobilfizetési Rendszer (NMFR) forgalma meghaladta a 2,94 milliárd forintot az idei és első negyedévében - közölte a Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
A rendszeren keresztül megvalósult mobilparkolási fizetésekből, autópálya e-matrica és HU-GO viszonylatijegy értékesítésből származó bevételek összességében 7 százalékkal nőttek az előző negyedévhez képest.
A mobilparkolásból származó forgalom 1,897 milliárd forintot ért el 2015 első három hónapjában, szemben a tavalyi év utolsó negyedévének 1,776 milliárd forintos bevételével. A rendszer 4 millió 363 ezer mobilparkolási tranzakciót bonyolított az idei első negyedévben.
Az autópálya e-matricából és HU-GO TopUp és viszonylati jegy értékesítéséből 1,047 milliárd forint bevétel származott, ez közel 10 millió forinttal magasabb az előző negyedévinél. A vásárlások száma 213 ezer volt az év első három hónapjában.
Veres Mihály, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója a közleményben kifejti, hogy a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2015 januárjában elindította az országos Nemzeti Elektronikus Jegyrendszer Platform (NEJP) kialakítását, amely a közösségi közlekedés intelligens rendszereivel együtt valósul meg. Hozzátette, hogy a NEJP idei évi elindulásával "Európában egyedülálló, országosan egységes a közösségi közlekedést is kiszolgáló jegyrendszer valósul meg."
A mobilparkolásból származó forgalom 1,897 milliárd forintot ért el 2015 első három hónapjában, szemben a tavalyi év utolsó negyedévének 1,776 milliárd forintos bevételével. A rendszer 4 millió 363 ezer mobilparkolási tranzakciót bonyolított az idei első negyedévben.
Az autópálya e-matricából és HU-GO TopUp és viszonylati jegy értékesítéséből 1,047 milliárd forint bevétel származott, ez közel 10 millió forinttal magasabb az előző negyedévinél. A vásárlások száma 213 ezer volt az év első három hónapjában.
Veres Mihály, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója a közleményben kifejti, hogy a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2015 januárjában elindította az országos Nemzeti Elektronikus Jegyrendszer Platform (NEJP) kialakítását, amely a közösségi közlekedés intelligens rendszereivel együtt valósul meg. Hozzátette, hogy a NEJP idei évi elindulásával "Európában egyedülálló, országosan egységes a közösségi közlekedést is kiszolgáló jegyrendszer valósul meg."
Kapcsolódó cikkek
- Nem mobilbarátok a magyar weboldalak
- Új szabályozással védik a mobilosokat a szolgáltatókkal szemben
- Problémák az Apple Paynél
- Telekom pályázat Civil és CivilNET díjcsomagra
- Magyar megoldás mutatkozott be Helsinkiben
- Pénzküldés funkcióval bővült a Facebook Messenger
- Korlátozás nélkül lehet használni a VoIP szolgáltatásokat a Vodafone-nál
- A Vodafone mozi szolgáltatást indít a Red előfizetőknek
- Külföldön is 4G netezhetnek a telekomosok
- Parkolás és e-Matrcia funkcióval bővült a Simple mobilalkalmazása