Az első 24 órában közel 1 millió előrendelést adtak le az Apple Watchra
Az Egyesült Államokban már előrendelhető az Apple okoskarórája, az Apple Watch. A hordható kütyüre már az első 24 órában is nagy érdeklődés mutatkozott.
A Slice Intelligence, a digitális e-kereskedelmi cég adatai szerint az Apple Watch már az első napon belopta magát az amerikai emberek szívébe. Az adataik szerint közel egymillió előrendelést adtak le a cupertinói vállalat első okosórájára.
A cég szerint pontosan 957 ezer ember rendelte elő a Watchot pénteken, 62%-uk a legolcsóbb modell mellett tette le a voksát. Vagyis egyelőre a Watch Sport a legnépszerűbb a sorban. Az emberek átlagosan 1,3 órát vásároltak, példányonként nagyjából 503,83 dolláros áron.
Azok, akik a sport verzió mellett tették le a voksukat, 382,83 dollárt fizettek az eszközért, míg az Apple Watch verzió 707,04 dollárba került átlagosan. A jelentés a legdrágább, Apple Watch Editiont nem említi.
A felhasználók kétféle méret közül választhatnak: 38 és 42 milliméteres szíjakkal is beszerezhető a karóra A Slice szerint a felhasználók 71%-a a hosszabb szíjat választotta. A színek tekintetében is többféle alternatíva áll rendelkezésre. A vásárlók 40%-a asztroszürke alumínium kivitelt rendelt, ám ez csupán a második a rozsdamentes acél mögött (43%). Az ezüstszínű alumíniumot 23% választotta, a szintén rozsdamentes acélból készült fekete árnyalatot pedig 3%.
A legnépszerűbb a fekete sportszíj volt a sorban: a vásárlók 28%-a döntött emellett.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- Augusztusig is várhatunk a megrendelt Apple okosórára
- Apple Watch – nem mindenkinek
- Apple Watch – az alkalmazottak 50% kedvezményt kapnak
- Orosz hackerek az amerikai külügy gépeiről hatoltak be a Fehér Ház számítógép-hálózatába
- Az amerikaiak 7%-a használja az internetet a telefonján keresztül
- Az amerikaiak 64%-ának van okostelefonja
- Washington hárommillió dollárt ajánlott fel két orosz kiberbűnöző kézre kerítéséért
- Amerikai katonák halállistáját tette fel a világhálóra egy iszlamista szervezet
- Április 24-től piacon az Apple Watch
- Elfogadta a netsemlegességről szóló szabályozást az amerikai kommunikációs hatóság
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.