A Strategy Analytics jelentése szerint az Apple lehet az első a kínai piacon
Bár a Samsung áll az első helyen a világ legnagyobb okostelefon gyártói közül, úgy tűnik, hogy Kínában, ami a világ legnagyobb okostelefon piaca, az Apple hamarosan átveheti a vezetést.
A Strategy Analytics elemzése szerint az Apple 13,5 millió készüléket szállított az első negyedévben Kínába, míg egy évvel ezelőtti időszakban mindössze 7,8 milliót. Az Apple ezzel megőrizte a piaci részesedésnél a második helyet, a piac 12,3 %-a a Cupertino székhelyű vállalaté.
Xiaomi, Kína legnagyobb okostelefon gyártó vállalata a piac 12,8%-át szerezte meg 14 millió eszköz eladásával. Xiaomi három negyedéven keresztül vezette a versenyt, és ez Neil Mawston, a Strategy Analytics igazgatója szerint leginkább a Redmi modellnek volt köszönhető. Úgy tűnik azonban, hogy az elmúlt két negyedévben visszaesett a növekedés.
Az Apple jelenleg 0,5%-kal marad le a Xiaomi mögött. Ha a tendencia folytatódik, az Apple lehet az első a kínai piacon az év második felére.
A másik érdekesség, hogy a Samsung, mely a világ legnagyobb okostelefon forgalmazója, nincs az első három között, ami utoljára 2011 utolsó negyedévében fordult elő.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- 9,2%-kal zsugorodott az okostelefon-piac
- Az Apple a világelső okostelefon gyártó
- Kínai windowsos tabletek, mobilok érkeznek a hazai boltokba
- A legújabb androidos kártevő akkor támad, amikor nem is gondolnánk
- Az Apple utolérte a Samsungot
- 1 milliárd androidos telefon talált gazdára 2014-ben
- Kína Tim Cook jóváhagyásával ellenőrzi az Apple termékeit
- Megérkeztek a Samsung Galaxy A sorozatának első tagjai – A3 és A 5
- Jól fogynak a Huawei közép- és felsőkategóriás okostelefonjai
- A Vodafone és a Telenor is árulja október végétől az új iPhone-okat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.