A Strategy Analytics jelentése szerint az Apple lehet az első a kínai piacon
Bár a Samsung áll az első helyen a világ legnagyobb okostelefon gyártói közül, úgy tűnik, hogy Kínában, ami a világ legnagyobb okostelefon piaca, az Apple hamarosan átveheti a vezetést.
A Strategy Analytics elemzése szerint az Apple 13,5 millió készüléket szállított az első negyedévben Kínába, míg egy évvel ezelőtti időszakban mindössze 7,8 milliót. Az Apple ezzel megőrizte a piaci részesedésnél a második helyet, a piac 12,3 %-a a Cupertino székhelyű vállalaté.
Xiaomi, Kína legnagyobb okostelefon gyártó vállalata a piac 12,8%-át szerezte meg 14 millió eszköz eladásával. Xiaomi három negyedéven keresztül vezette a versenyt, és ez Neil Mawston, a Strategy Analytics igazgatója szerint leginkább a Redmi modellnek volt köszönhető. Úgy tűnik azonban, hogy az elmúlt két negyedévben visszaesett a növekedés.
Az Apple jelenleg 0,5%-kal marad le a Xiaomi mögött. Ha a tendencia folytatódik, az Apple lehet az első a kínai piacon az év második felére.
A másik érdekesség, hogy a Samsung, mely a világ legnagyobb okostelefon forgalmazója, nincs az első három között, ami utoljára 2011 utolsó negyedévében fordult elő.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- 9,2%-kal zsugorodott az okostelefon-piac
- Az Apple a világelső okostelefon gyártó
- Kínai windowsos tabletek, mobilok érkeznek a hazai boltokba
- A legújabb androidos kártevő akkor támad, amikor nem is gondolnánk
- Az Apple utolérte a Samsungot
- 1 milliárd androidos telefon talált gazdára 2014-ben
- Kína Tim Cook jóváhagyásával ellenőrzi az Apple termékeit
- Megérkeztek a Samsung Galaxy A sorozatának első tagjai – A3 és A 5
- Jól fogynak a Huawei közép- és felsőkategóriás okostelefonjai
- A Vodafone és a Telenor is árulja október végétől az új iPhone-okat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.