Kampánymenedzselő, marketingtervező szoftvert fejlesztett egy online szakértő
Damjanovich Nebojsa egy huszárvágással startupper lett
Adplanky névre hallgat az a megoldés, melyet egy online marketingszekértő tervezettt, és amellyel egy csapásra startupper lett. A marketingtervező és kampánymenedzselő szoftver fejlesztése Damjanovich Nebojsa nvéhez kötődik, aki a hazai mellett a nemzetközi piacot is célba veszi megoldásával.
Új, marketingtervező és kampánymenedzselő szoftvert fejlesztett Damjanovich Nebojsa, online marketing szakértő. Az Adplanky célja hatékonyabbá tenni a kis- és közepes vállalatok marketingjét. A hasonló szoftverek nagyvállalatok és ügynökségeik számára készültek, egy kkv számára bonyolultak és nagyon drágák. Ezt a piaci rést igyekszik kihasználni az Adplanky.
Nebojsa szerint a kis- és közepes vállalkozások a kampánytervezéshez és értékeléshez kockás papírokban, Word, Excel és Pdf dokumentumokban, a Google vagy a Facebook analítikai rendszerében és emialekben lévő információkból nyerik az adatokat. Ez nem hatékony és nem eredményes. Hozzátette, hogy számos ponton automatizálható kis- és közepesvállalatok marketing tervezése és a menedzsmentje, beleértve az értékelést is, mindezzel sokszorosára lehet növelni a hatékonyságot.
A programban egy helyen elérhetők a lényeges adatok minden felhasználó számára, így a kampányok tervezése lerövidül, áttekinthető, hatékonyabb és eredményesebb lesz. Tartalmaz továbbá egy médiaadatbázist is a 3000 legfontosabb magyar médium adataival. Mivel a kkv-k többnyire maga végzik a médiavásárlást, mindez lényegesen megkönnyíti a médiatervezést. Az Adplanky tartalmaz egy áttekinthető kampánynaptárat, melyben minden kampányesemény annak minden részletével nyomon követhető.
A program része egy egyszerű feladatmenedzsment rendszer, amely minden modullal össze van kapcsolva. És ami talán a legfontosabb, az adatok zöme a Google Analyticsből töltődik be automatikusan és élőben, így könnyűvé válik a kampányok real time követés és értékelése.
Mint elmondta, a fejlesztés során az egyszerűség volt a legfontosabb szempont. Azt szerettem volna, ha a program használata olyan egyszerűen megtanulható, mint az okostelefonok kezelése.
Az Adplanky indulását közel 2 éves tervezői és fejlesztői munka, valamint több üzleti és marketing interjú és felhasználói (UX) teszt előzte meg. A programozást a ConfhotelDev fejlesztő csapata végezte. A napokban indult szolgáltatás egyelőre Magyarországon érhető el. A demo verzió korlátozás nélkül, ingyenesen használható 30 napig. A tervek szerint az év végéig angol nyelven is elérthető lesz az Adplanky. A cél a legnagyobb európai piaconkon piacra lépni.
Kapcsolódó cikkek
- Átkozmetikázott, felturbózott üzleti struktúrával újít az Invitel
- Új rendszerfelügyeleti szoftver és hálózati megoldások a Lenovótól
- Átfogó védelmi megoldást mutatott be a Kaspersky
- Az UR3 könnyűsúlyú robot a Hungexpón debütál
- Az okos vércukormérők korszaka elkezdődött
- Új zászlóshajó terméket jelentett be az SAP
- Új távlatok a videó-biztonsági megoldások területén
- Közös fejlesztés a Neptun és az SAP szoftverek gyártóitól
- Mesterséges intelligenciával segíti az ügyfélkezelést a Xerox
- Mobilokra szánt megoldáscsomagot mutatott be a Symantec