Az internet hajtja a médiafogyasztást
A ZenithOptimedia becslése szerint idén átlagosan napi nyolc óránál is többet töltenek majd a Föld lakói médiafogyasztással. Az elmúlt öt év során a világhálón töltött idő csaknem megkétszereződött.
Az elmúlt öt év során az internetezéssel töltött idő csaknem megkétszereződött: a 2010-es 59,6 perc tavaly már 109,5 percre emelkedett. Ezzel párhuzamosan a hagyományos média fogyasztásával töltött idő 402,2-ről 375,8 percre csökkent.
A ZenithOptimedia 2017-re további 1,4 százalékos emelkedést és 506 perces médiafogyasztást jelez előre, miközben az internet részesedése a 2014-es 22,6 százalékról 28,6 százalékra nő majd., a hagyományos médiumok fogyasztása pedig – a közterület kivételével – tovább csökken.
Egy átlagos polgár 2014-ben 107,2 percen át volt kitéve közterületi reklámoknak. A lassan növekvő trend mögött a nyilvános terekre telepített eszközök számának növekedése, a fejlődő piacok városiasodása és a szabadidő eltöltésének otthonokon kívülre tolódása áll.
forrás: mediapiac.com / hirado.hu
Kapcsolódó cikkek
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Akkor most mi van jogilag a kommentekkel?
- Itthon is mosódik a határ tévé és web között
- Itthon is mosódik a határ tévé és web között
- Akadálymentes lett Budapest hivatalos honlapja
- Akadálymentes lett Budapest hivatalos honlapja
- Korhatárjelzést kapnak a YouTube és a Vevo videoklipjei Nagy-Britanniában
- Korhatárjelzést kapnak a YouTube és a Vevo videoklipjei Nagy-Britanniában
- A Riporterek Határok Nélkül elérhetővé tett az interneten cenzúrázott oldalakat
- A Riporterek Határok Nélkül elérhetővé tett az interneten cenzúrázott oldalakat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.