B2B a FHEM Kft-tól
Fekete Gizella, 2000. szeptember 28. 18:44
Sajtótájékoztató keretében ma jelentették be a nagyvállalatok számára nem stratégiai beszerzéseikhez vállalatközi (B2B) elektronikus lehetőséget kínáló, a HP Magyarország és az Oracle Hungary szakmai támogatását élvező First Hungarian E-market Kft. (FHEM Kft.) megalakulását.
A magántulajdonban lévő, 3 millió forintos alaptőkével létrejött cég még az idén további jelentős tőkebevonást tervez. Az online szolgáltatásra október 2-tól lehet a www.1-emarket.com weboldalon regisztrálni - mondta Adámy Gábor, az új cég ügyvezető igazgatója. Ezen túl azonban semmi konkrét információt nem kaptak az egybegyűltek. A cégnek ma még csak két szállítója - a már említett, s stratégiai tanácsadóként is résztvevő HP és az Oracle - ismert, egy potenciális, egyenlőre ismeretlen harmadikkal folyó tárgyalássorozat Pesti István, a HP Magyarország első embere szerint, pedig jövő héten érhet finisbe. Szerződéskonstrukciók, regisztrált felhasználók ugyan még nincsenek, de publikus a cég alapszolgáltatás-portfóliója, benne pl.
regisztráció és vevői profilok karbantartása
elektronikus katalógus támogatta vásárlás
katalógusok kezelése
aukciók
szállítói minősítés
vevői csoportok létrehozása.
Az alapszolgáltatáson kívül - igény szerint - a cég lehetőséget biztosít a piactér ERP rendszerekkel való integrációjához és a beszerzési funkciók outsourcing típusú működtetéséhez is. Az alapszolgáltatások használata - meghatározott felhasználószámig - díjmentes a vevők részére. Kezdetben önálló raktárkészlettel saját raktárt nem kíván fenntartani, de mert működésének egyik kulcsszava a rugalmasság, később igény szerint, erre is sor kerülhet.
Kapcsolódó cikkek
- Coworld termĂŠkek mĂĄr MagyarorszĂĄgon is
- Új kommunikációs igazgató a Synergonnál
- Sony Ericsson: kilenc Ăşj mobilkĂŠszĂźlĂŠk
- Új marketing munkatárs a Sakkomnál
- Új értékesítési vezető a T-Online Magyarországnál
- Dell vissza akar vergődni cégével a csúcsra
- LengyelorszĂĄgi LCD-Ăźzemet vĂĄsĂĄrol a TPV Technology
- MegĹrizte vezetĹ szerepĂŠt a T-Mobile
- TovĂĄbbra is eredmĂŠnyes az IFS stratĂŠgiĂĄja
- Motorola - az idĂŠn kissĂŠ nĹhet mobiltelefon piac