A radikális változás már úton van, de vajon ki ül a volánnál?
Október 12. és 15. között lesz az ITU Telecom World 2015, ezúttal Budapesten. Ez egy olyan globális platform, amely a társadalmi és gazdasági fejlődést előremozdító információs és kommunikációs innovációk számára szolgál táptalajul.
Az információs és kommunikációs szektor radikális átalakulása számos, az egész életünket megváltoztató innovációt hozott magával. Mára olyan újabb és újabb fejlesztések és technológiák megjelenésével kell számolnunk, amelyek régen még science fictionnek tűntek. Big data, mesterséges intelligencia, virtuális valóság, 4d printing, nanotechnológia és így tovább – ezek a technológiák ma már léteznek, és jelentős hatást gyakorolnak gazdaságunk és társadalmunk fejlődésére.
Az innovációk és terméktesztelések iránti igény egyre erőteljesebbé válásával a KKV-k, startupok és innovátorok az iparág átalakulásának fontos elemeivé válnak, hiszen ők azok, akik gyorsan reagálnak a folyamatos változásokra, a piaci és fogyasztói igényekre és mozgásban tartják az egész digitális gazdaságot. Így a főbb piaci szereplőknek és a kormányzatnak is érdekében áll, hogy aktívan támogassa ezeket a kisvállalkozásokat és innovatív ötleteiket.
Felgyorsítani az innovációt, kihasználni a potenciált, maximalizálni a hatást
Az ITU Telecom World 2015 egy olyan globális platform, amely a társadalmi és gazdasági fejlődést előremozdító információs és kommunikációs innovációk számára szolgál táptalajul. A döntéshozók és az iparágban tevékenykedő szakértők, befektetők, valamint kis-és középvállalkozások találkozási helye, ahol bemutathatják egymásnak az innovatív ötleteiket, megoszthatják egymással a tudásukat és ezáltal felgyorsíthatják a változási folyamatot. Az esemény tehát kiváló alkalmat jelent a magán-és közszférából érkező vezetők számára, hogy elősegítsék az információs és kommunikációs innovációk terjedését a gazdasági növekedés és a társadalmi jólét növelése céljából. A számos networking esemény mellett interaktív fórummegbeszélések keretében nyílik lehetőség a technológiában, szabályozásban, üzleti modellekben, valamint szolgáltatásokban és applikációkban tapasztalható legújabb trendek megvitatására.
A konferencia kiemelt témái lesznek:
Innováció: Hogyan tudják támogatni a magán-és közszféra szereplői a kisvállalkozásokat az innovatív ötletek életre hívásában, az innováció felgyorsításában és ezáltal a gazdasági növekedés elősegítésében?
Partnerkapcsolatok: Hogyan alakíthatunk ki kölcsönösen előnyös együttműködéseket a kormány, valamint a köz/magánszféra között? Milyen lehetőségeink vannak a KKV-kal, startupokkal és innovációs központokkal történő kapcsolatépítésre?
Szabályozás: A szabályozó hatóságok az új ökoszisztéma fő mozgatórugói, hiszen ők felelősek a versenykörnyezet, az ágazatokon átívelő együttműködések, valamint az új üzleti modellek megfelelő és helyes működéséért. Ezzel kapcsolatosan az egyik legfontosabb kérdés, hogy melyek azok a megközelítések és szabályozási koncepciók, amelyek a leghatékonyabban működnek.
Feltörekvő piacok: Sehol máshol nem tudnak az információs és kommunikációs technológiai fejlesztések olyan lehetőségeket kínálni, mint a feltörekvő piacokon. Nemcsak az eddigi fejlettségi szintben történő előrelépésben rejlő potenciált hordozzák magukban, hanem a jogi keretrendszerből fakadó komplikációk elkerülésével és az új és meglévő játékosok számára is elérhető vonzó és izgalmas megoldások helyszínéül szolgálnak. De mik is az ezekben a piacokban rejlő főbb lehetőségek?
Az ITU Telecom World 2015-öt idén Budapesten rendezik meg október 12. és 15. között.
Kapcsolódó cikkek
- Solid 2015 harmadik nap – miért fontos, hogy a kormány átlátszó, digitális, naprakész legyen?
- Solid 2015 második nap – a mesterkurzusok után következik az "igazi" konferencia
- Hogyan lehet sikeres egy lány az IT szektorban?
- Öt év múlva a fejlett mobiltechnológia általánossá válik az egész világon
- Altegris Strategic Investment Conference – adatok, analízis, jövőkutatás és intellektuális gazdagság
- Z-generáció: az vagy, amit felteszel
- SM 2015: minden cég egyben szoftvercég is lesz
- Tévézés az okoseszközök korában
- Franchise trükkök első kézből
- SM 2015: épül a Berlin-Budapest startup tengely
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.