Jó nézettségi mutatókat produkál a közmédia új csatornája
Az elmúlt hétvégén startolt el a közmédia új csatornája, az M4 Sport, és az első két napon a sportcsatornák általános nézettségi szintjéhez képest különösen jó eredményeket ért el.
Már induláskor népszerű az új M4 sportcsatorna. A Nielsen Közönségmérés adatai szerint szombaton 1 millió 371 ezer, vasárnap 1 millió 416 ezer fő kapcsolt legalább egy percre az M4 Sportra. Ez azért kiugró teljesítmény, mert a közönségmérésben szereplő sportcsatornák esetében az idei évben eddig mindössze két olyan alkalom volt, amikor az odakapcsolók száma napi szinten meghaladta az egymilliós küszöböt.
A teljes hétvégét tekintve az M4 Sport a hatodik legnézettebb csatorna lett 3,2%-os közönségaránnyal, míg főműsoridőben (18:30 és 22 óra között) szombaton 4,8%-kal az ötödik, vasárnap, 5,5%-kal pedig a negyedik helyen végzett.
A csatorna legnézettebb műsora a hétvégén a vasárnap 17:55-től kezdődő OTP Bank Liga labdarúgó mérkőzések (a Haladás-FTC és a Békéscsaba-Debrecen találkozók) közvetítése lett, 263 ezer fős nézettséggel és 8,1%-os közönségaránnyal , de az ezt követő OTP Bank Liga összefoglalót, a Góóól című műsort is 209 ezren megnézték. A Góóól így a hétvége második legnézettebb programja lett az M4 Sporton.
Vasárnap este azonban nemcsak az M4 Sport remekelt, hanem a Duna TV is, amelyen a Neveletlen hercegnő című amerikai film második része volt műsoron. A film nézettsége 439 ezer fő volt, amivel a saját idősávjában a második legnézettebb műsor volt, megelőzve a TV2-t.
Összességében a 6 közszolgálati tévécsatornát vasárnap este főműsoridőben (18:30 és 22 óra között) a tévénézők több mint egyötöde (21,1%-a) választotta a hazai televíziós kínálatból.
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Kapcsolódó cikkek
- Így hozza ki a legtöbbet tévéjéből!
- A foci vébé technológiáját kínálja az SAP
- Átkozmetikázott, felturbózott üzleti struktúrával újít az Invitel
- Digitális média az AXN-nél
- Új sorozatok és férfiaknak szóló műsorcsomag a Telenor MyTV-n
- Okoseszközökké válnak a Philips televíziói
- Itthon is mosódik a határ tévé és web között
- Magyarországon a Samsung Tizen alapú SUHD TV-je
- Jönnek az Android Lollipop rendszerű Philips okostévék
- Az ívelt készülékek megjelentek az LG teljes termékkínálatában