A britek már okostelefonjukról használják a legtöbbször az internetet
A britek már okostelefonjukról használják a legtöbbször az internetet a szigetország távközlési hatóságának jelentése szerint.
A növekedés főként az audiovizuális tartalmak iránti érdeklődésnek és a 4G hálózat terjedésének köszönhető a felmérés szerint. Utóbbi révén egyre többen néznek videókat és on-demand televíziós tartalmakat, miközben úton vannak.
Az okostelefonok térnyerésével a 2014-es 40 százalékról 30 százalékra csökkent a laptopokról való internetezés aránya.
Az Ofcom szerint a 2012-es 39 százalékhoz képest 2015-ben már a felnőttek kétharmadának van okostelefonja. A távközlési hatóság szerint az okostelefonok iránti keresletet a fiatalabb korosztály fűti. "Ezek a készülékek egyre fontosabbá válnak a napi információszerzéshez és a kommunikációhoz. Az okostelefon-tulajdonosok napi csaknem két órát interneteznek, ez mintegy kétszerese annak, amit az internetezéshez laptopot vagy asztali gépet használó emberek eltöltenek online" - mondta az Ofcom piackutatási igazgatója.
A világhálón töltött idő egyébiránt a 2005-ös heti 9,9 órához képest 2014-re heti 20,5 órára emelkedett Nagy-Britanniában. Ennek ellenére a legfőbb szórakoztatóeszköz továbbra is a televízió, egy átlagos brit felnőtt napi 3 órát és 40 percet töltött a képernyő előtt tavaly.
Kapcsolódó cikkek
- Okosabbak a magyar nők? A kütyüfelmérés szerint is
- A Telekom mobilhálózatán már túlsúlyban van a 4G adatforgalmazás
- Alig néhány napot bírt a felnőtt tartalom tiltása
- Öt év múlva itt a szupertelefon!
- Amerika sok embere nem menni online
- A londoni múzeumok a legkeresettebbek a weben
- Mobiltelefont kaphat minden magyar rab
- A Facebook Boeing méretű drónnal terjesztené a netet
- Itthon a streaming versenyez a torrenttel
- GPS segítségével kutatják az eltűnteket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.
A világ tíz legnagyobb e-jármű-gyártója a Continental gumiabroncsaira támaszkodott 2023-ban
A Continental a tavalyi évben először szállított gumiabroncsokat a világ tíz legnagyobb volumenű, teljesen elektromos járműveket gyártó vállalatának. Az előző évben ez a szám tízből kilenc volt. Az ázsiai-csendes-óceáni térségben (APAC) a prémium gumiabroncsgyártó első ízben látja el az első öt legnagyobb volumenű elektromos járműgyártót elsőszerelésű autógumikkal. Európában, a Közel-Keleten és Afrikában (EMEA), valamint az amerikai kontinensen a vállalat emellett meg tudta tartani erős pozícióját: az öt legnagyobb volumenű gyártó továbbra is a Continental abroncsokban bízik.