A Samsung reagált az okoshűtő biztonsági hibájára

forrás: Prím Online, 2015. augusztus 27. 10:59

Ahogy arról mi is beszámoltunk, szakértők biztonsági rést fedeztek fel a Samsung geyik okoshűtőjében. A szárnyra kapott hírekre maga a vállalat is reagált.

A Samsung hivatalosan is reagált az okoshűtőjében talált biztonsági résre. Napokkal ezelőtt még csupán annyit lehetett tudni, hogy már dolgoznak a probléma megoldásán, most azonban kiderült, hogy már egy szoftverfrissítést is kiadtak.
 


Mint elmondták: „A Samsung tisztában van vele, hogy a sikere a cégbe, a termékeibe, illetve az általa biztosított szolgáltatásokba vetett bizalmon múlik. Amint a potenciális sebezhetőséget azonosították, a Samsung azonnali lépéseket tett a probléma felderítésére és megoldására, amelyet az augusztus 25-én közétett szoftverfrissítés orvosol. A hálózathoz kapcsolódó hűtők a szoftverfrissítést automatikusan megkezdik, a hálózathoz nem kapcsolódó hűtők esetében pedig a hálózati kapcsolat visszaállítása után történik meg a frissítés. A Samsung számára kiemelt prioritás a vásárlói személyes adatainak védelme, amiért nap mint nap keményen dolgozik.”

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59