A Samsung reagált az okoshűtő biztonsági hibájára

forrás: Prím Online, 2015. augusztus 27. 10:59

Ahogy arról mi is beszámoltunk, szakértők biztonsági rést fedeztek fel a Samsung geyik okoshűtőjében. A szárnyra kapott hírekre maga a vállalat is reagált.

A Samsung hivatalosan is reagált az okoshűtőjében talált biztonsági résre. Napokkal ezelőtt még csupán annyit lehetett tudni, hogy már dolgoznak a probléma megoldásán, most azonban kiderült, hogy már egy szoftverfrissítést is kiadtak.
 


Mint elmondták: „A Samsung tisztában van vele, hogy a sikere a cégbe, a termékeibe, illetve az általa biztosított szolgáltatásokba vetett bizalmon múlik. Amint a potenciális sebezhetőséget azonosították, a Samsung azonnali lépéseket tett a probléma felderítésére és megoldására, amelyet az augusztus 25-én közétett szoftverfrissítés orvosol. A hálózathoz kapcsolódó hűtők a szoftverfrissítést automatikusan megkezdik, a hálózathoz nem kapcsolódó hűtők esetében pedig a hálózati kapcsolat visszaállítása után történik meg a frissítés. A Samsung számára kiemelt prioritás a vásárlói személyes adatainak védelme, amiért nap mint nap keményen dolgozik.”

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32