A Samsung reagált az okoshűtő biztonsági hibájára

forrás: Prím Online, 2015. augusztus 27. 10:59

Ahogy arról mi is beszámoltunk, szakértők biztonsági rést fedeztek fel a Samsung geyik okoshűtőjében. A szárnyra kapott hírekre maga a vállalat is reagált.

A Samsung hivatalosan is reagált az okoshűtőjében talált biztonsági résre. Napokkal ezelőtt még csupán annyit lehetett tudni, hogy már dolgoznak a probléma megoldásán, most azonban kiderült, hogy már egy szoftverfrissítést is kiadtak.
 


Mint elmondták: „A Samsung tisztában van vele, hogy a sikere a cégbe, a termékeibe, illetve az általa biztosított szolgáltatásokba vetett bizalmon múlik. Amint a potenciális sebezhetőséget azonosították, a Samsung azonnali lépéseket tett a probléma felderítésére és megoldására, amelyet az augusztus 25-én közétett szoftverfrissítés orvosol. A hálózathoz kapcsolódó hűtők a szoftverfrissítést automatikusan megkezdik, a hálózathoz nem kapcsolódó hűtők esetében pedig a hálózati kapcsolat visszaállítása után történik meg a frissítés. A Samsung számára kiemelt prioritás a vásárlói személyes adatainak védelme, amiért nap mint nap keményen dolgozik.”

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01