A Facebook Messenger a második legnépszerűbb alkalmazás az USA-ban
A comScore legfrissebb adatai szerint a Facebook után a vállalat saját csevegőalkalmazása, a Facebook Messenger a második legnépszerűbb applikáció az Egyesült Államokban.
A Facebook népszerűségét mi sem mutatja jobban, mint hogy a comScore legfrissebb adatai szerint a közösségi oldal alkalmazása jelenleg a legnépszerűbb mobilapp az Egyesült Államokban. A júliusi adatok szerint pedig a Messneger csevegőalkalmazás is előkelő helyen szerepel, a listán második.
Mindez nem is tűnik olyan meglepőnek annak fényében, hogy a Facebook erőteljesen ösztönzi a felhasználókat a Messenger használatára. Bár egyelőre még a hivatalos Facebook appon keresztül is lehet üzeneteket küldeni, a vállalat célja, hogy a Messenger egy különálló alkalmazás legyen, és a Facebook-barátok közötti üzenetküldés, csevegés funkcióját töltse be, a hivatalos alkalmazásból pedig kiiktassák ezt a lehetőséget.
A comScore adatai szerint az USA felnőtt lakosságának 73,3%-a használja a Facebookot, 59,5% pedig a Facebook Messengert. Harmadik helyen a YouTube áll, nem sokkal lemaradva, 59,3%-kal.
A listán azonban (lásd alább), nem ez a kettő csupán a Facebook-tulajdonú alkalmazás. Az Instagram fotómegosztó app 9. helyen áll (38,7%).
Forrás: Übergizmo.com; nyitókép: thegeekbyte.com
Kapcsolódó cikkek
- Rengeteg hasznos alkalmazás a Samsung új Gear S2 okosórájához
- Új, ingyenes applikáció a hallókészülékek teljesítményének javításáért
- Három másodpercen belül segít ez az app
- 24 óra alatt egymilliárdan használták a Facebookot
- Minden ötödik kismama mobilalkalmazással készül gyermeke születésére
- Elsősegélynyújtásban is tanácsot ad a kutyakereső alkalmazás
- Útinformációs mobilapplikációt fejlesztett ki a rendőrség
- Regisztrálj a Messengerre Facebook-fiók nélkül!
- Az USA-ban már lehet használni a Facebook Messenger fizetési megoldását
- A Facebook új alkalmazása az energiahatékonyság szolgálatában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.