BMG az interneten
Nyerges Tibor Nyerges Tibor, 2000. október 11. 07:19
A BMG Entertainment kedden bejelentette, hogy több mint 100 album és dal árusítását kezdi meg az interneten keresztül.
A BMG természetesen nem ingyen nyújtja új szolgáltatását - szögezi le a CNet. Minden letöltött dal után fizetni kell, ugyanakkor a kiadó nem válogatott az előadókat tekintve, és tényleg a legnagyobb sztárok dalai kerültek fel a hálóra. Érdemes megemlíteni Christina Aguilera, Toni Braxton, Whitney Houston, Santana és Sarah McLachlan nevét. Jelenlétük garancia a sikerre. A "maxik" ára 1.98 dollár és 3.49 dollár között mozog, egy teljes albumért 9.98 és 14.98 dollár közötti összeget kérnek, egy dupla CD ára 11.98-tól 20.98 dollárig változhat.
A kiadó nemcsak a saját kikötőjén, de több partner portálján is elérhetővé teszi az albumokat, dalokat, így letölthetőek a Lycos, ArtistDirect, GetMusic, RollingStone.com, Best Buy, Musicland, Tower Records, Wherehouse Music/Checkout.com kikötőiről is.
A BMG azután nyitott az internet felé, hogy a konkurencia ezt már megtette. A Sony Music, EMI Recorded Music és az Universal Music Group már rendelkezik saját internetes "képviselettel".
Kapcsolódó cikkek
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Amazon: jogvédelem nélküli zeneletöltő szolgáltatás
- Jogvédelem nélküli zene az Amazontól?
- Videó hangaláfestő zenéket kínál a YouTube
- Onkyo sztereó - PC nélküli zeneletöltéssel
- Steve Jobs víziója a másolásvédelem nélküli zenékről
- Megkétszereződtek az online zeneeladások
- A Napster az AOL exkluzív előfizetéses zenei szolgáltatása lesz