Az Amazon bemutatta a csomagszállító drónját népszerűsítő videót
Az Amazon vasárnap videofilmen mutatta be csomagszállító drónjának mintapéldányát, amelyet két év alatt fejlesztettek ki.
A drónt népszerűsítő videoklip narrátora Jeremy Clarkson amerikai tévés műsorvezető. A reklámfilm azt mutatja be, hogy egy család harminc percen belül hozzájut az új focicipőkhöz, miután kiderül, hogy a régit szétrágta a kutya.
A film azt ígéri, hogy az Amazon a drónok egész családját állítja majd szolgálatba: "különböző tervezésűeket a különböző körülményekhez". A videón látható, amint a család által rendelt cipő dobozát belerakják a drón testébe, amely előbb függőlegesen emelkedik 120 méter magasba, mint egy helikopter, aztán vízszintesen repül a célig, akár egy repülőgép. A drón 24 kilométeres távolságot tud megtenni, és olyan "érzékelő és elkerülő" technológiával szerelték fel, amellyel az útjába eső tárgyakat ki tudja kerülni.
A reklám szerint a drón a célállomáson landol, kiejti a csomagot, aztán ismét felszáll és visszatér a kiindulási helyre. Az Amazon még nem közölte, mikor állnak munkába drónjai. A szövetségi légügyi hatóságok azonban júniusban azt közölték, hogy a cég a megfelelő biztonsági szabályozások alkalmazása mellett egy éven belül megszerezheti a szükséges engedélyeket.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre durvább módszereket vetnének be a drónok megfékezésére
- Jön a drónjogsi és a drónrendszám
- A Facebook Boeing méretű drónnal terjesztené a netet
- Spike Lee chicagói drámája lesz az Amazon első filmje
- Trösztellenes vizsgálatot indítottak az Amazon ellen
- Drónokat dob piacra a GoPro
- Számos területen bevethető a magyar fejlesztésű drón
- Ami elromolhat, az el is romlik
- Ház körüli munkákban utazik legújabban az Amazon
- Az Amazon megkapta az engedélyt a csomagszállító drónok tesztelésére