Az Amazon bemutatta a csomagszállító drónját népszerűsítő videót

MTI Sajtóadatbank, 2015. november 30. 17:33

Az Amazon vasárnap videofilmen mutatta be csomagszállító drónjának mintapéldányát, amelyet két év alatt fejlesztettek ki.

A drónt népszerűsítő videoklip narrátora Jeremy Clarkson amerikai tévés műsorvezető. A reklámfilm azt mutatja be, hogy egy család harminc percen belül hozzájut az új focicipőkhöz, miután kiderül, hogy a régit szétrágta a kutya.

A film azt ígéri, hogy az Amazon a drónok egész családját állítja majd szolgálatba: "különböző tervezésűeket a különböző körülményekhez".  A videón látható, amint a család által rendelt cipő dobozát belerakják a drón testébe, amely előbb függőlegesen emelkedik 120 méter magasba, mint egy helikopter, aztán vízszintesen repül a célig, akár egy repülőgép. A drón 24 kilométeres távolságot tud megtenni, és olyan "érzékelő és elkerülő" technológiával szerelték fel, amellyel az útjába eső tárgyakat ki tudja kerülni.

 



A reklám szerint a drón a célállomáson landol, kiejti a csomagot, aztán ismét felszáll és visszatér a kiindulási helyre. Az Amazon még nem közölte, mikor állnak munkába drónjai. A szövetségi légügyi hatóságok azonban júniusban azt közölték, hogy a cég a megfelelő biztonsági szabályozások alkalmazása mellett egy éven belül megszerezheti a szükséges engedélyeket.

Kulcsszavak: drón Amazon

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01