A Magyar Telekom eladta az Origo-t
A tranzakció összhangban van a Magyar Telekom alaptevékenységére irányuló megnövekedett stratégiai fókuszával és a szabad cash flow termelő képességének tovább erősítésével - írja a cég közleményében.
Az Origo immár 17 évet átfogó, 1998 decemberében indult működése elismert értékteremtő és meghatározó tényező a hazai médiapiacon. A Magyar Telekom Csoport tagvállalataként az Origo Zrt. az ország egyik vezető médiavállalatává fejlődött, amely több üzleti területen is piacvezető pozíciót ért el olyan üzleti tevékenységeinek köszönhetően, mint az Origo.hu hírportál, a Freemail elektronikus levelezőrendszer vagy az Adnetwork online hirdetési hálózat.
A tranzakció nem igényel versenyhatósági jóváhagyást, és bizonyos üzleti tevékenységek (így pl. a Clickshop és más kisebb súlyú tevékenységek) nem képezik a tranzakció részét.
Kapcsolódó cikkek
- A Telekom és a MET Holding közös cége januárban kezdi működését
- A Magyar Telekom 3,5 milliárd forint osztalékot kap a MakTeltől
- Csökkent a Magyar Telekom nyeresége a harmadik negyedévben
- Telekom: 8,1 százalékkal nőtt a nyereség a második negyedévben
- A Magyar Telekom 5,1 milliárd forint osztalékot kap montenegrói leányvállalatától
- Új székházba költözik a Magyar Telekom
- A Telekom a hálózati fejlesztésekre koncentrál az idén
- Felére esett a Telekom profitja az első negyedévben
- Új felsővezető a Magyar Telekomnál
- A Magyar Telekom 42 millió euróért megveszi a GTS Hungaryt