Beperlik az Apple-t az iPhone 4S tulajdonosok az iOS 9 lassúsága miatt
Nehéz eldönteni, hogy mit tanácsoljunk az iPhone 4S telefontulajdonosoknak: frissítsék, vagy ne frissítsék az operációs rendszerüket iOS 9-re. Ha használni akarják a telefont, akkor ne tegyék, mert telefonjuk nagyon lelassul, az alkalmazások betöltésére sokat kell várni, de ki tudja, ha teszik, és csatlakoznak az Apple-t beperlő Chaim Lermanhoz, akkor lehet, hogy sok pénzt kereshetnek...
Chaim Lerman ugyanis ötmillió dollár kártérítést követel az Apple-től, mert a 4S - frissítés után - oly mértékben lelassult, hogy az gyakorlatilag használhatatlanná vált. A New Yorkban egy kerületi bíróságnál indított perhez máris százan csatlakoztak, ügyvédjük pedig azzal érvel, hogy miközben a frissítésről az Apple honlapján az olvasható, hogy a felhasználók egy nagyobb teljesítményű, gyorsabb operációs rendszerhez juthatnak, a gyakorlatban ez az iPhone 4S-re nem igaz, a telefon kifejezetten lelassult az új iOS-től.
Lerman és társai nem egyszerűen arra hivatkoznak, hogy ily módon jelentős kiadásra vannak kárhoztatva - egy új iPhone 6 vagy 6S ára messze van az 5 millió dollártól - hanem arra, hogy a használhatatlanná vált telefonjuk, a beigért termelékenység-növelés elmaradása anyagi és erkölcsi kárt okozott, és hiába cserélnék ki telefonjukat, ha az újabb és újabb operációs rendszerek mindig elavulttá teszik azt. Hogy végül is ez elegendő érv-e a meglehetősen magas kártérítésre, az majd elválik, de ez Amerika, itt minden lehetséges...
Kapcsolódó cikkek
- A Unix időszámítás kezdetére ne állítsuk az iPhone-t
- Az Apple-t beperelték, mert a Siri három szabadalmat sért
- Jövőre újra gyárt 4 hüvelykes iPhone-t az Apple
- Éjféltől kaphatók Magyarországon is az új iPhone-ok
- Továbbra is hasít az iPhone
- Az Apple egyre népszerűbb Egyesült Államokban
- Egy üzenettel padlóra küldhetjük az iOS-t
- Növekvő iPhone, csökkenő iPad eladások
- Az Apple a kikapcsolt iPhone-ok helyzetét is bemérné
- Dübörög az iPhone, jön az Apple okosóra
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.