A PayPal meghosszabbítja Refunded Returns szolgáltatását
A PayPal online pénzügyi szolgáltató 2014-ben indította el Refundend Returns programját, amelynek keretében minden PayPallel fizetett termék után visszaigényelhető a visszaszállítás teljes költsége a visszaküldés okától függetlenül. A szolgáltatás jelenleg globálisan 46 piacon érhető el és felhasználók milliói vették igénybe a program indulása óta.
A PayPal a fogyasztói igényekre reagálva év végéig meghosszabbítja Refunded Returns szolgáltatását a közép-kelet-európai régió országaiban, így Magyarországon is.
A PayPal Refunded Returns indítását megelőző fogyasztói szokásokat felmérő kutatás szerint a magyar fogyasztók 38 százaléka vásárolt már olyan terméket az interneten, amely nem felelt meg az előzetes várakozásoknak. Az is kiderült továbbá, hogy az elégedetlen vásárlók 36 százaléka nem küldte vissza a terméket, aminek okaként a válaszadók 19 százaléka a visszaküldés magas költségeit, 25 százalék pedig a visszaküldés bonyolultságát jelölte meg.
A bevezetés óta a közép-kelet-európai régió országaiban háromszorosára nőtt a szolgáltatást igénybevevő felhasználók száma, ami alátámasztja, hogy a megoldás hatékony lehet az e-kereskedelemhez kapcsolódó vásárlói félelmek eloszlatásában.
„A termékek, szolgáltatások, és a vásárlási élmény tekintetében sokkal magasabbak a fogyasztói elvárások, mint korábban bármikor. Online vásárlás előtt például a magyar fogyasztók 70 százaléka ellenőrzi, hogy van-e lehetőség olyan ingyenes visszaküldésre, mint amit a bevezetés után szinte rögtön irányadóvá váló, a vásárlók és a kereskedők által is elismert PayPal Refunded Retruns program kínál” – mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép-kelet európai régióért felelős értékesítési vezetője.
A PayPal Refunded Returns lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy jobb vásárlási élményt kínáljanak vásárlóiknak. A szolgáltatás egy év alatt 12 alkalommal igényelhető és vásárlásonként 9300 forint összegig fedezi a visszaszállítás költségeit.
A visszatérítés igényléséhez a PayPal weboldalán taláható űrlapot kell beküldeni, csatolva a szükséges dokumentumokat. A visszaigénylés az alábbi linken kezdeményezhető: https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/refunded-returns
A Magyarországra vonatkozó felhasználási feltételek és adatvédelmi információk az alábbi linken érhetők el: https://www.paypal.com/hu/webapps/mpp/refunded-returns/general-conditions
Kapcsolódó cikkek
- Adománygyűjtési Guinness-rekordot döntött a PayPal
- PayPal: a magyarok több mint 70 százaléka vásárol karácsonyi ajándékokat az interneten
- Black Friday mobilfizetési toplisták
- Okospontok várják a vásárlókat a Media Marktban
- A felhasználók egymásnak ajánlják az Ubert
- Zenei szolgáltatással újít az LG
- Nyílt napot hirdetett a spermabankokba a világ legnagyobb webáruháza
- Mobilmozik
- Német autógyárak kezébe kerülhet a Nokia HERE
- Független tőzsdei vállalat lett a PayPal
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.