CSR Hungary Díjat kapott a Telekom Okosdigitális program
A CSR Hungary Díj 2015 pályázaton a Telekom Okosdigitális program érdemelte ki a „Közös felelősség – közös ügyek” kategóriában a fődíjat. A Magyar Telekom edukációs programja keretében eddig már országszerte több mint 62 ezer diák tanult az internet tudatos és biztonságos használatáról telekomos önkéntes kollégáktól.
A Telekom Okosdigitális programja keretében törekszik hozzájárulni Magyarország digitális érettségének, írástudásának fejlesztéséhez. A 2013 elején - partnerségben a Digitális Tudás Akadémiával – indított program elsősorban az iskolás korosztálynak szól, az általános- és középiskolai diákok egy rendhagyó osztályfőnöki óra keretében a Telekom önkénteseitől hallhatnak a nethasználat lehetőségeiről és veszélyeiről, beállítási, szűrési praktikákról, netikettről. Az önkéntes előadók prezentációval, kisfilmekkel tarkított interaktív órákat tartanak a hallgatóságnak. Olyan témákat járnak körül, mint az információhitelesség, közösségi média, adathalászat, kihívások az online térben (zaklatás, szexuális tartalmak küldése, behálózás), tartalomfogyasztás, etikett, játékfüggőség, online tranzakciók, közösségi megosztáson alapuló gazdaság, szülői felügyelet. A program sikerességéhez hozzájárul, hogy a gyerekek olyan szakértőkkel beszélgethetnek az őket foglalkoztató kérdésekről, akik munkájukból adódóan naprakész, gyakorlati tudással rendelkeznek ezen a területen. A program indítása óta országszerte már több mint 62 ezer diák vett részt az internetbiztonsági előadáson.
A Magyar Telekom 2012-ben „Vezető CSR gyakorlatok - C(S)R menedzsment – nagyvállalatok” kategóriában nyert díjat a CSR Hungary pályázatán.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb honlapverseny
- A Magyar Telekom csatlakozik a Díjnet elektronikus számlafizetési rendszeréhez
- A Magyar Telekom eladta az Origo-t
- A Telekom és a MET Holding közös cége januárban kezdi működését
- Elindult az ország első 300 megabites mobilinternet-szolgáltatása
- A Magyar Telekom 3,5 milliárd forint osztalékot kap a MakTeltől
- iPad Pro a Telekomnál
- Telekom: folytatódik a hálózatfejlesztés
- Csökkent a Magyar Telekom nyeresége a harmadik negyedévben
- Új lakossági marketing igazgató a Telekomnál