ReadyPay – a mobil kártyaelfogadó
„A ReadyPay egy egészen új, a kis és középvállalatok életét megkönnyítő, a készpénzkímélő elektronikus fizetésre való gyors átállást lehetővé tevő megoldás” – mondta Király István, a Vodafone Magyarország vállalati szolgáltatások vezérigazgató helyettese.
A kisméretű ReadyPay mPOS mobil bankkártya-olvasó terminál elfér akár egy zsebben is, így ideális mozgásban lévő kereskedők, szolgáltatók számára is, tette hozzá Király István, aki úgy vélte az eszköz igen hasznos lehet többek között az online megrendelt termékek, csomagok kiszállításakor az utánvétes fizetésnél, illetve taxikban, vagy olyan vállalkozások esetében, akik eddig nem rendelkeztek hagyományos kártyaolvasó terminállal. Mint mondta, a valamennyi Magyarországon forgalmazott kártyatípussal használható ReadyPay kedvező feltételekkel, alacsony, mindössze 4 990 forintos beruházással teszi lehetővé a biztonságos készpénz nélküli fizetést.
A Vodafone ReadyPay szolgáltatása az OTP Bankkal, mint pénzügyi szolgáltatóval és a kártyaolvasó terminálok és a biztonságos tranzakciók piacán világszerte vezető francia Ingenico Group magyar leányvállalatával együttműködésben valósult meg. A szolgáltatás kiépítésében a MasterCard is részt vett.
„Az OTP Bank nagy hangsúlyt fektet arra, hogy termékeivel és szolgáltatásaival személyre szabott megoldásokat kínáljon, figyelembe véve a folyamatosan változó ügyféligényeket. A bankkártyás fizetés lehetősége ma már az alapvető vásárlói elvárások közé tartozik, így örömmel álltunk egy olyan megoldás kidolgozása mellé, amellyel egyszerű és költséghatékony módon egyre több vállalkozás számára lehet biztosítani a kártyaelfogadást” – a mondta el Kovács Antal, az OTP Bank Lakossági Divíziójának vezérigazgató-helyettese.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy mind lakossági, mind vállalati ügyfeleink számára a pénzügyeik mindennapi intézését megkönnyítő, ugyanakkor teljesen biztonságos megoldásokat dolgozzunk ki. Várakozásunk szerint rövid időn belül népszerűvé válik ez az innovatív megoldás, amelynek segítségével dinamikusan nőhet a kártyaelfogadói lefedettség Magyarországon a kis- és középvállalati szegmensben.” – tette hozzá Kovács Antal.
Szabó Gábor, az Ingenico Group Magyarországért felelős vezetője: „Büszkék vagyunk rá, hogy a Vodafone Magyarország az Ingenico Group innovatív mPOS megoldását, és az OTP Bank elfogadói környezetét választotta, hogy bevezesse saját mobil készpénzmentes fizetési szolgáltatását. A Vodafone Magyarország igényei szerint kifejlesztett megoldás lehetővé teszi a kis- és mikrovállalkozások számára, a biztonságos és zökkenőmentes bankkártyás fizetés bevezetését. Az okostelefonon vagy tableten futó Vodafone alkalmazás, az Ingenico ICMP terminál és az azon telepített fizetési program, valamint a kapcsolódó háttérrendszer a legszigorúbb biztonsági előírásokat is kielégíti, egyúttal egy könnyen használható, egyszerű felületet nyújt a kereskedőknek a bankkártyás fizetések nyilvántartására és tárolására” – mondta el Szabó Gábor.
„A MasterCard üdvözli a Vodafone ReadyPay elindulását, hiszen olyan területeken is elérhető válik a kártyás fizetés, ahol eddig nem volt jelen. Ezzel egy újabb lépést teszünk a készpénzmentes társadalom felé vezető úton. Az okostelefonok elterjedésével a mobil bankkártya-olvasó terminál kézenfekvő megoldás azoknak a kereskedőknek, amelyek eddig csak készpénzt fogadtak el, de szívesen változtatnának ezen. Így tovább folytatódhat az elektronikus fizetési módok használatának bővülése, ami az ügyfelek még professzionális kiszolgálása mellett a gazdaság fehéredéséhez is hozzájárul - mondta Eölyüs Endre, a MasterCard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.
A ReadyPay mPOS terminál a vele bluetooth kapcsolattal párosított okostelefon, vagy táblagép segítségével kapcsolódik az internetre. A fizetési tranzakció az okoseszközre telepített Vodafone ReadyPay alkalmazás segítségével kezdeményezhető a fizetendő összeg megadásával. Ezt követően a kártyabirtokos az mPOS terminál segítségével leolvashatja bankkártyáját vagy mobiltárcáját, illetve szükség esetén beütheti PIN kódját. A fizetési tranzakció ezután a hagyományos bankkártya leolvasóknál megszokott módon zajlik le az OTP banki rendszereiben, amelynek eredményéről az okoseszközre telepített Vodafone ReadyPay alkalmazásra és emailben is értesítés érkezik az elfogadóhoz. A bankkártya birtokosa megadhatja érvényes email címét, így a fizetési folyamat befejezésekor a tranzakció eredményéről visszaigazolást is kaphat.
ReadyPay fizetési útmutató:
A ReadyPay kétféle konstrukcióban érhető el. Az „Alap” csomag havi díja bruttó 7990 Ft, az első 6 hónapban a banki jutalék 0%, abban az esetben, ha a bankkártyás forgalom mPOS terminálonként nem haladja meg a havi bruttó 1 millió forintot. 1 millió forint kártyaforgalom felett, illetve a 7. hónaptól a banki jutalék: 1,25%. A nagyobb, úgy nevezett „Extra” csomag havidíja bruttó 12 990 Ft, ebben az esetben a 24 hónapos határozott idejű szerződés teljes időtartama alatt a bank mobil bankkártya-olvasó terminálonként havi bruttó 1 millió Ft bankkártyás forgalomig nem számol fel banki jutalékot.
Videó a ReadyPay működéséről:
Kapcsolódó cikkek
- Hencidára érkezett a Vodafone Digitális Iskola Program
- A Vodafone ügyfelei a legelégedettebbek
- Vodafone táblagépek iskoláknak
- Az évtized végére 5G lesz Ausztráliában
- Majd másfélszer akkora mobilinternet forgalom az ünnepek alatt
- Többszörösére nő az SMS-forgalom karácsonykor, de éves szinten így is csökkenő tendenciát mutat
- Kiugró növekedés a Vodafone karácsonyi adatforgalmában
- Több ezer hátrányos helyzetű diák életét változtatja meg a Vodafone Digitális Iskola Program
- Online fizetési rendszert indított a Simple
- Elektronikus szerződéskötésre áll át a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.