2 milliárdhoz közelít a Szallas.hu
Több mint 40 százalékos bővülés mellett 1,89 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly a Szallas.hu. A markáns növekedés hátterében a 2015-ben is rekordot döntő belföldi turizmus, valamint a cég sikeres külföldi terjeszkedése áll. A Szallas.hu európai viszonylatban is kimagasló eredményt ért el, melyet február 9-én a 32 ezer vállalkozást versenyeztető European Business Awards is elismert.
Belföldön harmadával, míg külföldön közel duplájára növelte árbevételét 2015-ben a Szallas.hu. A cég összességében már 175 ország több mint 150 ezer szálláshelyét kínálja. „Növekedésünkhöz továbbra is a belföldi turizmus bővülése biztosít szilárd alapot, ugyanakkor egyre erőteljesebb a nemzetközi jelenlétünk, a Hotel.de-vel kötött megállapodással párhuzamosan folyamatosan építjük ki és bővítjük saját külföldi szálláskínálatunkat, elsősorban az utazók által biztonságosabbnak tartott Közép-Európa országaiban” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.
A tavalyi évben a legnagyobb sikert a magyarok körében egyre népszerűbb Horvátországban, illetve Lengyelországban érte el a cég, előbbi esetén duplázta, míg utóbbinál triplájára növelte közvetített forgalmát. A kimagasló növekedés egyúttal európai szintű elismerést is hozott a Szallas.hu-nak. Az idén 9. alkalommal meghirdetett European Business Awardson 33 ország 32 ezer vállalkozása között nyerte el a „Ruban d’Honneur: The ELITE Award for Growth Strategy of the Year - ” (Az év növekedési stratégiájáért járó kiválóság elismerés) nevű díjat, és ezzel döntős a 2016 júniusáig tartó versenyben. „Növekedésünket saját erőből finanszírozva kerültünk döntőbe ezen a rangos európai megmérettetésen, bízunk benne, hogy a kategória egyetlen magyar résztvevőjeként dobogós helyen végzünk” – tette hozzá Szigetvári József.
„A jelenlegi gazdasági helyzetben már a túlélés is fél siker, ezért azok a cégek, akik képesek ezen felülkerekedni és fejleszteni, dinamikusan növekedni, igazán figyelemre méltóak. Európának több ilyen vállalkozásra lenne szüksége, gratulálunk a Szallas.hu-nak” – tette hozzá Adrian Tripp, a European Business Awards igazgatója.
Innováló belföldi szálláshelyek
Az online szállásfoglalás aránya 2015-ben hazánkban már elérte az 55 százalékot, melyből a Szallas.hu piaci részesedése közel 40 százalék volt. A belföldi turizmus 10 százalékos növekedése a legaktívabb időszakokban azt eredményezte, hogy a hazai szállásadóknál tavaly még gyakrabban került ki a megtelt tábla. „Ennek köszönhető, hogy 2015-ben átlagosan 5 százalékos áremelkedést tapasztaltunk, és mivel az eddigi foglalási adataink alapján a bővülés 2016-ra is előre jelezhető, idén is várható 4-5 százalékos áremelés” – mondta Szigetvári József. A szakember hozzátette, hogy a turizmusba áramló pénz pozitívan hat a szálláshelykínálatra is, egyre több a fejlesztés, így a magyar utazók, illetve a hazánkba látogató külföldiek szinte minden kategóriában találhatnak minőségi, ugyanakkor kedvező ár-érték arányú szálláshelyeket.
A Szallas.hu szavazható versenyanyaga a European Business Awardson:
Kapcsolódó cikkek
- Fogyasztóvédelem: leginkább a ruházati és a műszaki cikkekkel van problémája az interneten vásárlóknak
- Készpénzpártiak a magyar szállásadók?
- Nem elég, ha szép és jó a múzeumi app
- Magyar cég értékesíti a külföldi Tesco áruházak eszközeit
- Black Fridayjel készül az Extreme Digital
- Az OTP Bank és a PortfoLion vásárolja meg a Szallas.hu-t
- Díjmentes lett az internet-hozzáférés a Kossuth téren
- Európa legjobbjai között a Szallas.hu
- Növekedést mutat az online rendelések száma
- Egymillió hirdetés Háztól-Házig szolgáltatással
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.