A PlayStation VR 2016 októberétől érhető el világszerte
A Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) bejelentette, hogy a PlayStationVR (PS VR), egy virtuális valóság rendszer, amely a PlayStation4 (PS4) rendszert a következő szintre emeli, 2016 októberében jelenik meg Európában, Japánban, Észak-Amerikában és Ázsiában, a gyártó által javasolt kiskereskedelmi ára pedig 399 Euró, 44,980 japán jen, 399 dollár és 349 font.
„Amióta bemutattuk a PS VR-t a 2014-es Game Developers Konferencián, rengeteg visszajelzést kaptunk a játékosok és fejlesztők részéről” - mondta Andrew House, a Sony Computer Entertainment Inc. elnöke és globális vezérigazgatója. „Annak érdekében, hogy megfelelő módon előkészítsük, és szállítsuk a PS VR egységeit és a sokrétű szoftver címeket a fogyasztóknak világszerte, úgy döntöttünk, hogy a PS VR-t 2016 októberében indítjuk. Szeretnénk megköszönni a türelmet és a további támogatást mindazoknak, akik már nagyon várják a megjelenést. Izgatottak vagyunk a szállítást illetően, hiszen a fogyasztók számára csodálatos élményt kínál majd a PS VR.”
Jelenleg több mint 230 fejlesztő és kiadó dolgozik a PS VR szoftvercímeken, a kisebb, független csoportoktól kezdve, a nagyobb stúdiókon, át az iparág vezető kiadóiig, mint a 2K Games és Ubisoft. Most összesen több, mint 160 szoftvercím áll rendelkezésre a PS VR fejlesztésében ezektől a fejlesztőktől és a kiadóktól, valamint az SCE Worldwide Studios-tól (SCE WWS). Ezen felül több, mint 50 további várhatóan ez év végéig jelenik meg, amely lista az alábbi címeket tartalmazza: Eagle Flight (Ubisoft), EVE: Valkyrie (CCP Games), Headmaster (Frame Interactive), Rez Infinite (Enhance Games), Wayward Sky (Uber Entertainment), RIGS: Mechanized Combat League, Tumble VR, Until Dawn: Rush of Blood és a PlayStationVR WORLDS (SCE WWS).
Továbbá az Electronic Arts Inc., a DICE és a Lucasfilm egy teljesen új Star Wars Battlefront (Electronic Arts Inc.) csak PS VR-re megjelenő játékélményen dolgozik. Ráadásul az SCE WWS általi THE PLAYROOM VR ingyenesen letölthető a PlayStationStore-ból minden PS VR tulajdonosnak, egyidejűleg a rendszer megjelenésével.
Tovább vezetve a PS VR szoftver felállás bővítését, az SCE együttműködik a Tools & Middleware vállalatokkal, hogy az innovatív technológiai megoldásokat biztosítsa, és fokozza a cím fejlesztési környezetét a PS VR-re.
A rendszer tartalmaz egy Cinematic üzemmódot, mely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a különféle tartalmakat egy nagy virtuális képernyőn élvezhessék a headset viselése közben. A Cinematic üzemmód támogatott tartalma magában foglalja a sztenderd PS4 játékokat és videókat, valamint különböző PS4 funkciókat, többek között a Share Play-t és a Live from PlayStation-t. A felhasználók is élvezhetik a 360 fokos fotókat és videókat is, amelyeket olyan eszközök által rögzítettek, mint például a PS VR mindenirányú kamerái és a PS4 Media Player. Ezek olyan hatást keltenek, mintha fizikailag belülről készítették volna a képet.
Kapcsolódó cikkek
- A Sony már 2,1 millió PS4 konzolt értékesített
- 70 millió eladott PlayStation3
- Mégis jönnek a régebbi játékok a PS4-re
- 1 terabájtos PS4 konzolt mutatott be a Sony
- A PlayStation 4 is megérkezett Kínába
- Mérföldkő a PlayStation 4 eladásokban
- Minőségibb GTA 5 játékélmény PS4-en [Videó]
- PS4 és Xbox One: mindkettő duplázott elődjéhez képest
- Új Sony headset kiegészítő PS4-hez – új szinten a játékélmény
- 6 milliónál jár a PS4
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.