Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért

forrás: Prím Online, 2016. június 16. 06:46

Egyetlen nap alatt több mint 200 ezer rajongó fejezte ki szurkolását a Magyar Telekom „Szurkolói szív” alkalmazásával, így a kezdeményezés már közel 280 ezer követőnél jár.

Közel 280 ezer rajongót gyűjtött eddig a Magyar Telekom Szurkolói szív alkalmazása, miután egyetlen nap alatt több mint 200 ezren csatlakoztak a kezdeményezéshez. A Telekom Szurkolói szív megoldása segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak: így például korábban a kézilabda Bajnokok Ligája döntőre készülő veszprémi kézilabdásoknak, a Ferencváros Franciaországban meccselő válogatott focistáinak, vagy éppen a riói versenyekre edző, a vállalat által támogatott Magyar Olimpia Csapa tagjainak. Az egész nyáron át tartó kampány alatt a sportolóknak kiosztott, szív alakú speciális kitűző rezeg és világít, amikor szívdobbanás érkezik rá, így mindig tudják, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk otthon vagy a világ bármely pontján.

 

Az egyekvagyunk.hu oldalon keresztül egy gombnyomás segítségével bárki elküldheti virtuális szívdobbanását – ezzel jelezve a rajongását, szurkolását, támogatását a versenyzők, a csapatok felé, ezáltal is támogatva őket a felkészülésben és a lehető legjobb eredmények elérésében. Ugyanezen az oldalon üzenetet is lehet küldeni számukra. Aki pedig képpel szeretne a sportolók felé kifejezni szurkolását, az #egyekvagyunk használatával küldhet bárhonnan, bármikor szívdobbanást.

 

A Telekom évtizedek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és szponzorként számos hazai sportág és sportoló kiemelkedő sikeréhez járult hozzá. Eszközein, szolgáltatásain és általa szervezett vagy támogatott események révén azon dolgozik, hogy közelebb hozza egymáshoz a bajnokokat és az értük szurkolókat.

 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át

Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel.  Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.

2024. december 21. 12:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32