Új vezető az IAB Hungary Médiaszekciója élén
Május végi tisztújító ülésén Óhidi Zsuzsannát, a Marquard Média ügyvezetőjét választotta új vezetőjének az IAB Hungary Médiaszekciója. A szakembert négy jelölt közül választották a tagok a tisztségre, melyről Rónai Balázs, a Mediaworks vezérigazgatója öt év után köszönt le szakmai elfoglaltságai miatt.
A Médiaszekció a 2009. évi megalakulása óta működteti a Negyedéves Online Reklámpiaci Indexet (NORI), mely részletes összpiaci információkat biztosít az abban résztvevő cégek számára a hazai digitális reklámköltések negyedéves alakulásáról.
A hazai digitális médiapiacot lefedő szekció emellett további szakmai kérdésekkel is foglalkozik, mint például a jogi és technológiai környezet alakulása, e kihívásoknak való megfelelés lehetőségei.
A következő időszakban Óhidi Zsuzsa a szekció aktívabb digitális médiapiaci platformmá fejlesztését tűzte ki céljául, ahol lehetőség szerint minden – az adatszolgáltatást is vállaló – hazai digitális kiadó aktívan képviselteti magát.
“Megtisztelő, hogy rám esett a Médiaszekció választása. A bizalmat friss gondolatokkal és látásmóddal, a vezetői munkára fordított kellő mennyiségű idővel igyekszem megszolgálni. Az IAB a hazai reklámipar egyik legfelkészültebb és legprofibb szakmai szervezete volt eddig is, s látva, tapasztalva a digitális világ változásának, fejlődésének tempóját biztos vagyok benne, hogy hatékony működése a jövőben egyre fontosabb lesz. A szakmai érdekképviselet mellett az IAB iránymutató, edukáló, és szükség esetén egységesítő tevékenysége sokat tehet hozzá ahhoz, hogy a digitális iparban rejlő lehetőségeket a lehető legjobban használhassuk ki – és ahol ez szakmailag indokolt, a médiaszereplők egyeztessenek, vitázzanak, közösen keressenek megoldásokat.”
Óhidi Zsuzsanna 2014 óta ügyvezetője, 2011 óta kereskedelmi igazgatója az egyebek között a JOY, Éva, illetve a Men’s Health magazinokat, valamint a magyar Playboyt is jegyző Marquard Media Magyarország Kft.-nek. 2003-ban kezdett a cégnél, előbb hirdetési igazgatói, később lapigazgatói szerepet vállalt. Ezt megelőzően a Sanománál és a JMG magazine kiadónál dolgozott Key Account Managerként.
Diplomáit a szombathelyi tanárképző főiskolán illetve a Budapesti Műszaki Egyetem Menedzseriskoláján szerezte. Civilben amatőr hosszútávfutó, Európa nagyvárosait járja, amikor mindezekre időt tud szakítani gyermeke és családja mellett.
Kapcsolódó cikkek
- A PayPal feje a Facebooknál folytatja
- Új fejezet a QUADRON életében
- Új ügyvezető Ricoh Europe élén
- Innovációért felelős vezetőt nevezett ki a Telenor
- Stephan Sieber a Unit4 új vezérigazgatója
- Új stratégiai igazgató a Laurelnél
- Itt a reklám, hol a reklám?
- Új kinevezések a Microsoft Magyarország vezetőségében
- Új igazgató a Schneider Electric zalaegerszegi gyárának élén
- Ismét kétszámjegyű növekedés a digitális reklámpiacon
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.