Szép volt fiúk, szép lesz, fiúk!
Több mint 1,5 milliószor dobbant a Telekom „Szurkolói szíve"
Miközben több tízezren voltak a labdarúgó EB-helyszíneken szurkoló magyarok, mostanra a legbátrabb várakozásokat is messze felülmúlva átlépte a 1,6 milliót a virtuális szívdobbanások száma. A Telekom „Szurkolói szív” segítségével bárki egy mozdulattal, hashtaggel vagy gombnyomással közvetlenül buzdíthatja a sportolókat.
Minden előzetes várakozást felülmúlt a Telekom „Szurkolói szív” kezdeményezése. A vállalat célja a kampánnyal az, hogy erősítse az összetartozás érzését a sportolók és a szurkolók között, hitet, buzdítást adjon a csapatnak a nyári fontos nemzetközi sportesemények 3 hónapja alatt. A labdarúgó válogatott sikere összekovácsolta a szurkolókat, így a nyolcaddöntőben elszenvedett vereség ellenére is elmondható, hogy „Szép volt, fiúk”, de az is, hogy „Szép lesz, fiúk!”. A Telekom azt az üzenetet kívánja erősíteni, hogy van sikercsapatunk, és bízunk benne, hogy a jövő legalább ilyen sikereket tartogat még.
Az Ausztria elleni győzelem nyomán egyetlen nap alatt több mint 200 ezer rajongó fejezte ki szurkolását a magyar labdarúgó válogatottnak a szívküldés segítségével, az Izland elleni mérkőzés előtt és alatt pedig megduplázódott a virtuális szívdobbanások száma, a félmilliót pedig már a Magyarország - Portugália mérkőzés előtt meghaladta a számláló, mely múlt péntekre 1 millió fölé kúszott. A vasárnap esti mérkőzés végére ez a szám is közel a kétszeresére nőtt! A Telekom statisztikája szerint a szurkolók negyede visszatérő volt, így kialakult egy virtuális kemény mag, akik akár minden meccsen megtöltötték volna egy igazi stadion lelátóját is.
A Szurkolói szívre bárhonnan és bármikor küldhetünk szívdobbanást az egyekvagyunk.hu weboldalról, egy #egyekvagyunk hashtaggel ellátott poszt megjelenítésével. Amennyiben pedig okostelefonról használjuk az oldalt, akkor annak megrázásával is növelhetjük a szívdobbanások számát. A virtuális szurkolás vagy buzdító üzenet hatására a sportolóknál lévő szív alakú kitűző minden esetben felvillan és megdobban. Versenyzőink, játékosaink ezáltal azonnal tudják, hogy valaki éppen rájuk gondol, és mindig érzik, hogy egy egész ország nekik szurkol.
Mint ahogy korábban a veszprémi kézilabdásoknak vagy a labdarúgó Európa bajnokságon részt vevő Ferencváros focistáinak, a rajongók a következő hetekben a Szurkolói szív segítségével a riói versenyekre edző, a vállalat által támogatott Magyar Olimpiai Csapat tagjainak is kifejezhetik szimpátiájukat, biztatásukat.
A Szurkolói szív kampányt a DDB készítette a Telekom számára, a kampánnyal kapcsolatos PR-feladatokért az Uniomedia felel.
Kapcsolódó cikkek
- Messi lett a Huawei új márkanagykövete
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Kilenc Cannes-i oroszlánt nyert a Telekom demenciakutatást segítő játéka
- Netrehajtok: még nem késő regisztrálni!
- 29 díjat söpört be a Samsung a 2016-os Cannes Lions fesztiválon
- Kolivri: elindult az első magyar Virtuális Valóság (VR) videó és fotómegosztó oldal
- Bővülő olimpiai kvótákkal, új telekom egyéni támogatottakkal, szurkolói szívvel az olimpiára
- A Telekom újabb 13 városban felkapcsolta a 300 megabites mobilinternetet 4G hálózatán
- 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
- Nem csak a sportolót, a drukkert is bátorrá teszi a szurkolás
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Flipperakadémiát indít jövőre a világhírű budapesti kiállítás
A részben egy 80-as évekbeli játékteremben játszódó Stranger Things című tévésorozat óriási sikere, a budapesti Flippermúzeum világhíre, vagy éppen a retró játékgépek árai egyaránt jól tükrözik az egykor népszerű automaták iránt újjáéledő általános nosztalgiát, rajongást. A flipperek világa azonban mára nemcsak a kiállításokról, vagy magángyűjteményekről szól: hosszú évek óta például komoly, országos és nemzetközi pontozásos versenysorozatokat is rendeznek ezeken a villogó, zenélő, csilingelő masinákon.
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!