Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól

forrás: Prím Online, 2016. augusztus 25. 15:16

A Deutsche Telekom az Andrea Bocelli nevével fémjelzett új „Európa” kampányában a sztártenorral közösen hangúlyozza az egységes hálózat által összekapcsolt Európa fontosságát. A bennünket „láthatatlanul is körülvevő és összekötő hálózat” gondolata a Deutsche Telekom vezető európai távközlési szolgáltató stratégiájába illeszkedik. A nemzetközi kampány a DT 12 európai piacán jelenik meg, Magyarországon a mai napon startol. A Magyar Telekom kommunikációjának fókuszában a szolgáltató mobil és vezetékes internethálózata áll, amely összeköti az ügyfeleket mindennel, ami fontos számukra.

“Mi a Deutsche Telekomnál Európában a lehetőséget látjuk. Tizenhárom európai piacon vagyunk jelen, ami erősíti a vállalat nemzetközi jellegét. Tagvállalatainknak lehetősége nyílik megosztani egymással elképzeléseiket és tapasztalataikat. Tanulunk egymástól, ami javunkra válik.” – ismerteti Timotheus Höttges, a Deutsche Telekom vezérigazgatója az európai megközelítés fontosságát az üzleti döntések világában. "A hálózati technológia és a digitalizáció jelentik a határok nélküli kommunikáció alapjait. Egy határok nélküli Európa határok nélküli kommunikációt kíván."

 

Claudia Nemat, a Deutsche Telekom AG Menedzsment Boardjának az európai tevékenységekért és a technológiai fejlesztésekért felelős tagja hozzátette: „Azzal a céllal folytatjuk beruházásainkat a páneurópai hálózatunk és innovatív szolgáltatásaink terén, hogy még inkább megerősítsük technológiai vezető szerepünket Európa-szerte, és ezáltal a lehető legjobb ügyfélélményt biztosítsuk." A jövő határokon átívelő hálózatának a lehető legtöbb embert kell elérnie, és maximális sávszélességet, továbbá innovatív szolgáltatásokat kell biztosítania számukra.

 

 

"Nem látható, ami összeköti Európát. De érezhető."

A DT „Európa” kampánya az országok és az emberek összetartozásáról szól, amit egy olyan hálózat segít elő, amely nem látható, de mégis megteremti az összetartozás élményét. A TV-reklám az elgondolás bemutatására Andrea Bocellit hívja segítségül, aki 12 éves korában elveszítette látását. A tenor elsöprő sebességgel vezeti végig a nézőt Európa különböző tájain. Megkapó felvételek és magával ragadó zene segítségével magyarázza el annak a jelentőségét, hogy a hálózat nem ismer határokat. Széttárt karjaival szimbolizálja az emberek összetartozását mindenütt, ahol a hálózat jelen van: bárhol Európában. A  kampány központi vizuális eleme, a T betűt formázó emberi alak a Telekom T-jét egy nyitottságot, pozitív érzelmeket sugárzó gesztussá alakítja át, amely szimbólumként jeleníti meg az egész hálózatot.

 

Andrea Bocelli a jelen hálózati technológiáját a modern világ egyik legnagyobb vívmányának tekinti. „A hálózat Európát közösséggé kovácsolja, az embereket közelebb hozza egymáshoz. Éppen úgy, mint a zene. A zene egy olyan nyelv, amelyet mindenki megért – és ez összeköti az embereket” – mondja a tenor. „Az élet emberi kapcsolatok bonyolult hálója. Kapcsolatban szeretnék maradni a hálózat és az új technológiák segítségével mindenkivel, aki számít nekem. A hálózatot ugyanaz jellemzi, mint ami a zenét is: Nem látható, ami összeköti  Európát. De érezhető.”

 

A DT „Európa” kampánya Albániában, Ausztriában, Horvátországban, a Cseh Köztársaságban, Németországban, Magyarországon, Macedóniában, Montenegróban, Hollandiában, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában szinte párhuzamosan fut 2016 júliusától novemberig. 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?

Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes. 

2024. szeptember 4. 13:20

Utazási konferencia az Angyalok városában

A dinamizmust tükrözte az idei utazási világkiállítás, az IPW2024, és ezt sugározza a helyszín is: Los Angeles, Kalifornia.
 

2024. május 17. 18:51

Egy új tévé színt visz a mindennapokba

Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.

2024. április 28. 22:16

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01