AOL-General Mills: hosszú távú élelmiszer-vásárlás
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán , 2000. november 9. 18:09
A világ legnagyobb internetszolgáltatója, az America Online és az élelmiszerekkel foglalkozó General Mills Inc. megállapodása szerint a webfelhasználók akciós árakon juthatnak egyes termékekhez a jövőben.
A General Mills kínálatába tartoznak többek között a Cheerios, a Hamburger Helper és a Gold Medal márkanevek. A megállapodás hosszú távra szól, és Mark Addicks General Mills-elnökhelyettes szerint 25 millió AOL-felhasználónak teszi lehetővé az internetes élelmiszer-vásárlást. Az első on-line akcióban az érdeklődők egy tökéletes bulit nyerhetnek barátaikkal vagy családjukkal a Chex Party Mix és Chex Cereal játékban - írja a ZDNet.
Kapcsolódó cikkek
- Szerverbérlet a SunShop.hu online áruházon keresztül
- Internetes reklámcéget vett az AOL is
- RSS az NHH honlapján: Automatikusan láthatóak az újdonságok
- Anonim keresések az Ask.com-mal
- Két év után automatikusan kitörlődnek a Google sütik
- Sun-nal gyorsul a Vatera.hu
- Megújult a Prim.hu hírlevél!
- Kínai rakétahordozó tengeralattjáró a Google Earth-ön
- Új szolgáltatások HR szakembereknek és álláskeresőknek
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel