A Honor kiadta Magic névre hallgató csúcsmobilját
A Honor a Magic nevű új készülékével ünnepli harmadik születésnapját, amelyben a piaci viszonyok átrendezésére is alkalmas technológiák debütálnak.
Új csúcskészüléket dobott piacra a Honor. A Magic névre keresztelt újdonságot egy négymagos Kirin 950-es processzor hajtja, a megjelenítésről pedig egy 2K felbontású (2560x1440 pixeles), hajlított AMOLED képernyő gondoskodik. A stílusos megjelenést az üvegből készült, lekerekített, 3D váz teszi teljessé.
A Honor Magic fő újítása azonban nem a hardverben van, hanem egy sor olyan, mesterséges intelligencián alapuló technológia bemutatásában, amelyek célja, hogy a felhasználók által generált adatokat feldolgozzák és megértsék.
Ezek közül az első a WiseScreen szenzor, amely lehetővé teszi, hogy a tulajdonosa feloldja a készülék lezárt képernyőjét egyszerűen úgy, hogy felemeli a telefont és rápillant arra. Amikor pedig zsebre teszi, a Honor Magic automatikusan kikapcsolja a képernyőt, és ismét aktiválja a képernyőzárat.
A FaceCode intelligens arcfelismerő technológia ezzel egyidejűleg garantálja a teljes diszkréciót azzal, hogy az üzeneteket és az értesítéseket csak a tulajdonos számára teszi láthatóvá.
A Honor Magic Live rendszer „előre megérzi”, hogy a telefon tulajdonosát mi fogja érdekelni, és így izgalmasabbá teszi a mindennapokat a megfelelő újdonságok megjelenítésével. A készülék például elemzi a különböző üzenetküldő alkalmazásokon keresztül lefolytatott beszélgetéseket, és ha azt deríti ki, hogy a tulajdonosát érdeklik a mozifilmek, akkor értesítést jelenít meg a legújabb sikerfilmek bemutatásáról.
A Smart Display technológia emellett proaktívan összegyűjti és megjeleníti a praktikus információkat, amelyek segítik a készülék tulajdonosának életét. Így ha az taxit rendel, a Honor Magic leolvassa a rendszámot, és megjeleníti az adatot a képernyőn. (Egyelőre nincs információnk arról, hogy ez mikor lesz Magyarországon is működőképes.)
Annak érdekében, hogy az okos funkciók mellett a készülék folyamatos működésre legyen képes, a Honor Magic a Huawei Magic Power gyorstöltő technológiáját használja, amely laboratóriumi körülmények között 10 perc alatt 40 százalékos, 20 perc alatt pedig 70 százalékos töltöttségre tornássza fel az akkumulátort.
A Honor harmadik évének eredményei azt támasztják alá, hogy a gyártó stratégiája sikeres, és jó ötlet volt a digitális generáció megcélzása. 2016-ban a márka rekordeladásokat produkált a saját kategóriájában. A GfK mérése szerint a francia piacon áprilisban a Honor 50 százalékos piaci részesedésre tett szert az online eladások területén mind a 200 és 250 euró közötti, mind a 300 és 400 euró közötti szegmensben. Svédországban és Finnországban a Honor a 400 és 500 euró közötti szegmensben a legtöbb eladást produkálta, mialatt az orosz piacon szintén e szegmens legkeresettebb márkájává vált. A német és az olasz Amazon piactereken a Honor ezalatt a fekete pénteki kiárusítások legkeresettebb mobilmárkájává lett.
A magyar piacon elérhető Honor telefonok legújabb készüléke, a Honor 8 nemcsak megkapó külsejével, de figyelemre méltó tulajdonságaival és funkcióival is kivívta magának a figyelmet. A telefon a hagyományos fekete és fehér szín mellett arany, kék és korlátozott számban rózsaszín változatban is elérhető a Honor hivatalos viszonteladó partnereknél, az Extreme Digital, a Media Markt, a Speed Shop, az eMag, az Euronics, a notebook.hu és a First Phone áruházakban, valamint a Telekom és a Telenor szolgáltatóknál.
Kapcsolódó cikkek
- Szoftvertesztelési program Huawei GX8 okostelefonnal rendelkezők számára
- Egyedülálló szoftvertesztelési program Huawei résztvevőkkel
- Az intelligensotthon-piacon próbál szerencsét a szülinapos Honor
- Növelte okostelefon-eladásait a Huawei
- Phablet méretű mobil a Honortól
- Jönnek az arany színű Honor 4X és 4C telefonok
- A magyar piacon is kapható a 64 bites Honor 4C