Egyre jobban fogynak a karórák
Új Edifice Bluetooth karóra minden androidos okostelefonhoz
A fogyasztási cikkek kiskereskedelmében tapasztalható növekedés az órapiacon is érezhető volt.
„Tovább nyílt az olló a kedvelt és jól fogyó, illetve a kevésbé ismert vagy népszerű óramárkák eredményei között” – mondta Nagy Sándor a Casio márkamenedzsere. Hozzátette, hogy a Casio eddig is az egyik legmeghatározóbb termék volt a piacon, jelenléte és teljesítménye tovább erősödött, köszönhetően a változatlanul kiemelkedő ár-érték aránynak és a termékpaletta sokszínűségének.
A márka karóra-kínálatában 5-99 éves korig, 3 990 és 839 990 forint között szinte mindenki találhat magának karórát, a több mint ezerféle termékből álló választékban. A több márkát is forgalmazó Casio cégen belül a legnagyobb fejlődést az extrém körülményekkel szemben ellenálló, robosztus G-SHOCK és a minőségi alternatívát nyújtó női prémium termékcsalád, a SHEEN kapcsán tapasztaltak. Előbbi esetében a világszerte jellemző növekvő kereslet, utóbbi esetében a neves női divatóra-márkák jelenlétében realizálható erős túlkínálat miatt. Ezt a növekedést jól kiegészítette a retro kollekció nem szűnő sikere és a 200 ezer forint feletti, technológiailag élen járó G-SHOCK Superior és Exclusive kollekció. Olyan emblematikus termékek tartják fönn a G-SHOCK Superior iránti rajongói érdeklődést, mint a viharjelzős Gulfmaster karórák, a búvárfunkciókkal ellátott Frogman, a három szenzoros Mudmaster vagy a GPS-jel alapján pontosító Gravitymaster. Az Exclusive sorozat kivételes műremekeit a manufakturális összeszerelés és legkülönlegesebb anyaghasználat jellemzi. Erősödött a fényenergiával működő, rádiójelek alapján automatikusan mindig pontos időt mutató „Radio controlled” kategória is, elsősorban a fokozottan karcálló zafír üveggel és/vagy teljesen antiallergén titánium tokozással kiadott újdonságok miatt.
Jövőre lesz 35 éves a G-SHOCK
„Legerősebb almárkánk továbbra is a sportosan elegáns, acél, 100 méteres vízállóságú Edifice, amelynek ár-érték arányban továbbra sem akadt kihívója piacon. Sikere - az elérhető árfekvésen túl - a választék sokszínűségének, kifejezetten esztétikus, részletgazdag számlapjainak és jól eltalált – robosztus, de nem hivalkodó - méreteinek köszönhető.” – fűzte hozzá Nagy Sándor, a Casio márkamenedzsere. „A 30 és 60 ezer forintért kapható G-SHOCK BASIC és a 30 és 100 ezer forintért elérhető SHEEN jelenti számunkra a legtöbb kiaknázatlan lehetőséget, ráadásul a Casio világ- és európai szinten is átfogó kampányokkal kezdi felkészíteni a fogyasztókat a G-SHOCK közelgő 35 éves születésnapjára, amely 2018-ban lesz.” – hangsúlyozta a márkamenedzser.
Különleges okosóra érkezik
A legnagyobb várakozás az új generációs EQB-501 Edifice Bluetooth órát előzi meg: elődeivel ellentétben nemcsak iPhone és felső kategóriás Samsung készülékekkel, hanem minden andriodos okostelefonnal élvezhetők lesznek az új „kapcsolódó óra” nyújtotta előnyök. Az Ediffice-nél idén több Scuderia Toro Rosso limitált kiadású karóra várható, ezek minden bizonnyal felkeltik majd a száguldó cirkusz szerelmeseinek érdeklődését. A G-SHOCK esetében további változatokkal bővül a búvárfunkciós órák választéka, mind a LOG-memóriával rendelkező Frogman, mind az egyedülálló „Quad sensor”. Utóbbi négy szenzort, mágneses iránytűt, légnyomás, vízmélység és hőmérséklet-mérőt is tartalmaz.
A textilmintás karóra lehet a divat
„Emellett számos exkluzív, egyedi tervezésű termék teszi izgalmassá az évkezdetet. Ilyenek például a már megjelent „Hello Kitty & BABY-G”, a londoni Soho-ban saját üzlettel rendelkező Maharishi divatmárka által megálmodott mintázatú, kevlár szíjas G-SHOCK Mudmaster és a tavalyi farmer mintás G-SHOCK / BABY-G sikereit megismételi próbáló, több színben elérhető textilmintás G-SHOCK Style modellek.” – emelte ki Nagy Sándor a Casio márkamenedzsere.
Egyre nagyobb a retróhullám
A retró láz Európában 3-4 éve érte el a karórákat. A Casio termékei hamar felkapottá váltak, egyre több kézen jelentek meg 30-35 évvel korábban kiadott digitális Casio karórák változatlan külsőben. A modellcsalád folyamatosan bővül, egyre több típust gyártanak újra. A klasszikus digitális vonal mellett az analóg szegmensben is megjelentek a Casio Retro modellek, tavaly arany és ezüst színű acél kivitelben, idén kétszínű „bicolor” bőrszíjas változatokban nehezítik meg a retró rajongók eddig sem könnyű döntését vásárláskor.
Kapcsolódó cikkek
- Töretlen a rozé karórák népszerűsége
- Magyar piacon a gyermekeknek fejlesztett KidFit okosóra
- Az óravilág úttörői
- Sporttárs a karodon - Futóóra a CASIO-tól
- A G-SHOCK is készül a vb-re
- G-SHOCK – 30 éves múlttal a háta mögött
- Klein Dávid a Mount Everesten teszteli a G-SHOCK karórát
- Gyermekfigyelő karóramobilt dobtak piacra Kínában
- Itt van a blueetooth-os G-SHOCK karórák második generációja
- A Samsung is okos karórán dolgozik
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A ViewSonic új szintre emeli a konzolos játékélményt
A ViewSonic Corp., a vizuális megoldások egyik globálisan vezető vállalata bemutatja két új projektorát – az X1-4K Prót és az X2-4K Prót. A még jobb konzolos játékélményre tervezett projektorok QHD (1440p) felbontású képet nyújtanak villámgyors 120 Hz-es frissítési gyakorisággal, ultra sima játékélményt és részletes vizuális megjelenítést biztosítva egy 100 hüvelyknél is nagyobb képernyőn. A natív 4K-s UHD vizuális teljesítményt kiegészítő, beépített Harman Kardon hangsugárzók mozi minőségű hangzást nyújtanak, míg az integrált Google TV zökkenőmentes hozzáférést biztosít számos streaming lehetőséghez, valóban lenyűgöző és mindent magába foglaló otthoni szórakoztatási élményt teremtve.
Igényes és strapabíró órák a japán márkától
A Casio karóra részlege idén ünnepli 50 éves fennállását. A márka továbbra sem fogyott ki az újdonságokból, ennek ékes példája a legújabb GM-2110-es széria. „Ez az öt lenyűgöző modell a nyolcszögletű lünettával, vibráló színű fém számlapokkal a stílus és a rugalmasság határait feszegeti” – hangsúlyozta Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
A természet gyógyító ereje: már heti két óra alatt sokat tehetünk az egészségünkért
Kutatások szerint már heti két óra természetben töltött idő jelentős javulást hozhat a mentális és fizikai egészség terén: csökkentheti a vérnyomást, a szorongást és jelentősen javíthatja az alvás minőségét.* A zöld környezet ezen felül fizikai aktivitásra késztet, elősegíti a hosszabb és intenzívebb mozgást, például a túrázást és a futást. A szabadtéri sportolásban hasznos technológiai társ lehet a HUAWEI WATCH GT 5, amely precíz GPS-helymeghatározással, futáselemző funkciókkal és hosszú akkumulátoridővel támogatja a kezdő és tapasztalt felhasználókat egyaránt.
Indításrásegítő és a zseblámpába épített powerbankek a Sandbergtől
Hatalmas frusztrációt tud okozni egy nem induló autó. Ennek általában több oka is lehet, melyek között gyakori eset az autó akkumulátorának lemerülése. Ilyenkor ideiglenes megoldást jelenthet az autó bikázása. Ehhez viszont indító kábelre és külső erőforrásra is szükség van. A Sandberg Car Jumpstarter Powerbank 10000-et pontosan erre találták ki.
A Sony két új, kamerákhoz készült tápellátási megoldást vezet be
A Sony bejelentette két új, NP-FZ100 akkumulátort használó Alpha sorozatú és Cinema Line kamerákhoz készült tápellátási megoldás bevezetését, amelyek célja az alkotók növekvő igényeinek kielégítése: a BC-ZD1 akkumulátortöltőt, amely egyszerre két akkumulátort tölt, valamint a DC-C1 hálózati töltőt/adaptert, amely külső áramforrásból közvetlenül a kameravázat látja el árammal.