A Logitech forradalmasítja a prezentálást
A Logitech ma mutatta be Spotlight nevű prezenterét. A korábbi, hagyományos eszközökkel ellentétben a Spotlight arra lett tervezve, hogy használatával az előadó minél magabiztosabbá válhasson. A Spotlight jóval túlmutat egy egyszerű lézer pointeren, mivel lehetővé teszi egyes, a képernyőn található tartalmak kiemelését, nagyítását, így segítve a beszélő szavainak alátámasztását.
“A prezentációk idegtépőek, előadás közben a legfőbb probléma a magabiztosság hiánya. A Spotlight-ot könnyű használni és talán a legfontosabb, hogy számtalan új lehetőséget biztosít, amellyel meg lehet ragadni a közönség figyelmét.” - mondta Marcel Stolk a Logitech Creativity és Productivity üzletágának alelnöke.
A Spotlight új szintet képvisel a prezenterek között, akár 30 méter távolságból, erőfeszítés nélkül lehet vele irányítani a diákat. A fejlett pointer technológiával pixelpontosan lehet látványosan kiemelni egy-egy pontot a prezentációban, így a közönség figyelme nem lankad az előadás alatt. A Spotlight rendelkezik egy, az egerekéhez hasonló kurzorvezérlővel is, amellyel le lehet játszani videókat, megnyitni linkeket. Ezzel a megoldással jócskán kibővülnek a felhasználási lehetőségek, hiszen a hagyományos lézer pointerrel ellentétben nem csak a helyszínen lévő, hanem egy esetleges videókonferencia résztvevői is láthatják a kiemeléseket.
A Spotlighthoz emellett jár egy alkalmazás is, amellyel akár az előadás előtt is be lehet állítani a kívánt hatásokat. Az applikációban egy mozdulattal át lehet kapcsolni pointer módba, be lehet állítani az előre időzített rezgő figyelmeztetéseket vagy aktiválni más fejlett funkciókat, mint például: a kézmozdulatokkal vezérelhető hangerő beállítást. Az app folyamatosan frissül, így a Spotlight időről időre új trükkökre lesz képes.
„Tudjuk, hogy a megbízható technológia mennyire fontos előadóinknak ahhoz, hogy magabiztosak lehessenek a színpadon” – mondta el Lisa Choi Owens, a TED globális partnerségekért felelős vezetője. „Az olyan technológiák használata, mint a Logitech Spotlight lehetővé teszi előadóink számára, hogy beszédükre fókuszáljanak.”
A Logitech Spotlight USB, vagy Bluetooth Smart technológia segítségével azonnal képes csatlakozni a kívánt eszközhöz. Mivel Plug-and-play eszközről van szó, a legtöbb készülékkel és népszerű prezentációs programmal kompatibilis. Ráadásul 1 perc töltéssel 3 órát lehet folyamatosan használni, így a használót nem érhetik kellemetlen meglepetések.
A Logitech és a TED hamarosan útjára indít egy olyan programot, melynek keretében a világ minden tájáról hívnak és várnak előadókat, akiknek lehetőségük lesz részt venni a Spotlight Prezentációs Akadémián a new yorki TED Theater-ben. Spotlight prezenterrel felszerelkezve a résztvevőknek lehetőségük lesz arra, hogy iparági szakértőktől lessék el a prezentálás csínját-bínját. A részleteket a Logitech és a TED a következő hetekben teszi közzé.
Ár és elérhetőség
A Logitech Spotlight prezenter mától érhető el a Logitech és az Apple boltjaiban, 129.99 dolláros ajánlott kiskereskedelmi áron. Márciustól további kiskereskedésekben is világszerte megjelenik. További információért látogasson el a Logitech.com weboldalra vagy kövesse a céget a Facebookon.
Kapcsolódó cikkek
- Logitech K780 Multi-Device: billentyűzet bármilyen eszközhöz
- Kilenc Logitech terméket ismertek el Red Dot 2016 Termékdizájn-díjjal
- Két új gamer billentyűzet érkezik a Logitechtől
- Nyolc elismerést gyűjtött be a Logitech
- Az új mechanikus, gamer billentyűzetet 70 millió leütésre tervezték
- Kényelmes munkavégzést kínál az új Logitech MK850 billentyűzet - egér páros
- A megbeszélések és a csoportmunka új generációja: megjelent az új Cisco Spark
- Új Logitech rekord: 15 GOOD DESIGN 2016 Díj
- Új vezeték nélküli gaming fejhallgató a Logitech G-től
- Tűnj ki a tömegből a legújabb Logitech C922 Pro Webkamerával
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra
Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.