A Dominos Telekom ügyfelek többsége online egyeztet

forrás: Prím Online, 2017. június 1. 10:52

Négy hét áll még a feltöltőkártyás mobilügyfelek rendelkezésére, hogy egyeztessék személyes adataikat szolgáltatójukkal. 

A Magyar Telekom többféle módot biztosít az adategyeztetésre Domino feltöltőkártyás ügyfeleinek, hogy mindenki a számára legkényelmesebb megoldást választhassa. Az eddigi tapasztalatok alapján az adategyeztetést elvégző Domino ügyfelek kétharmada a gyors és egyszerű adategyeztetést lehetővé tevő online felületet (www.telekom.hu/adategyeztetes) választotta. Az online adategyeztető ügyfelek egy hétvégére korlátlan díjmentes beszélgetést kapnak belföldön, Telekom mobil és Telekom vezetékes irányba.

 

Május 22-től országszerte 99 postahivatalban is egyeztethetik adataikat a Telekom Domino kártyás előfizetői, a választható postahivatalok listája megtalálható a https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/domino-adatellenorzes/postak weboldalon. Emellett az erre a célra létrehozott +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között, valamint a Telekom üzletekben nyitvatartási időben is lehetőség van az adategyeztetésre.

 

Mint ismeretes ez év elejétől megváltoztak a feltöltőkártyás előfizetésekre vonatkozó jogszabályok.  A feltöltőkártyás előfizetéssel rendelkező ügyfeleknek 2017. június 30-ig szükséges személyes adataikat egyeztetniük a szolgáltatóval, az érintett ügyfelek erről SMS-ben kapnak tájékoztatást. A Telekom bízik benne, hogy minden érintett ügyfele határidőre egyeztetni tudja adatait a rendelkezésre álló csatornák valamelyikén. Az adategyeztetést nem érdemes az utolsó pillanatra hagyni!

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32