A Vodafone-nál is online intézhetjük az adategyeztetést
A Vodafone sajtóosztályán elmondták, hogy a 2017. január 1. előtt szerződött prepaid SIM kártyás ügyfeleik a most induló online felületen minden eddiginél kényelmesebben egyeztethetik adataikat.
Az adategyeztetés személyazonosító okmányokkal végezhető el, a https://adategyeztetes.vodafone.hu/ címen elérhető online felület mellett a 1270-es, díjmentesen hívható Vodafone ügyfélszolgálati telefonszámon, valamint személyesen, a Vodafone üzletekben.
Adataikat június 30-áig online sikeresen egyeztető ügyfeleinek július 8-tól a Vodafone 2 nap díjmentes beszélgetést ad. A beszélgetési keret belföldről és az EU-ból, normáldíjas magyar számokra indított hívások esetén érvényes.
Hangsúlyozták, a Vodafone Magyarország folyamatosan egyeztet az érintett szervekkel, hogy a folyamat során az ügyfelek kényelme legyen az elsődleges szempont. A 10-nél több prepaid SIM kártyával rendelkező ügyfelek március, április és május folyamán SMS értesítést kaptak, nekik legkésőbb június 30-ig kell nyilatkozniuk arról, hogy melyik 10 kártyát akarják megtartani.
A szükséges folyamatok lassan, de megfelelően zajlanak, az üzletekben egyelőre nem alakult ki sorban állás. Az esetleges visszaélések megelőzése érdekében a szolgáltató felhívja felöltőkártyás ügyfeleinek figyelmét, hogy a kártyák beazonosítása miatt kizárólag az alábbi négy telefonszámról indítanak adategyeztető hívást. Amennyiben más számról érkezik megkeresés, azt kérik, hogy egyetlen ügyfelük se adja meg személyes adatait, hanem azonnal szakítsa meg a hívást.
- +36 70 700 1270
- +36 70 440 4484
- +36 70 440 4461
- +36 70 440 4471
Amennyiben valaki esetleg nem a saját nevére szóló prepaid SIM kártyát használ, adategyeztetésre akkor is lehetősége nyílik a fentiekben megjelölt csatornákon, így az online felületen is. A szolgáltató az adatokat a Belügyminisztérium adatbázisának segítségével ellenőrzi, majd rögzíti a SIM kártya új használóját. Az adategyeztetésről az ügyfelek minden információt megtalálhatnak a www.vodafone.hu/adategyeztetes oldalon. A Vodafone mindent megtesz azért, hogy egyetlen olyan ügyfelének se szűnjön meg a szerződése, aki önhibáján kívül nem tudta az adatait egyeztetni.
Kapcsolódó cikkek
- Három aktuális hatósági hír a hírközlési piacról
- A Dominos Telekom ügyfelek többsége online egyeztet
- Ajándékot kapnak az online adategyeztetők a Telenortól
- Vodafone gyermeknapi kutatás: a családok többsége szerint fontos az internetbiztonság
- 99 postahivatalban lehet adatot egyeztetni a Domino feltöltőkártyás ügyfeleknek
- Programozás és kódolás gyermekeknek a Vodafone és a KódGarázs szervezésében
- Indul a Vodafone és a Logiscool Nagy Digitális Kalandja!
- Feltöltőkártyás előfizetések: intenzívvé válik az adategyeztetési folyamat
- A kártyás Telenor ügyfelek online is egyeztethetik adataikat
- Hatalmas adatforgalmat ad az első három hónapra a Vodafone Red