Lengyel piacra lépett a hazai utazási startup
Lengyelországban is piacra lépett a hazai utazási szektorban sikeresen debütáló online utazási iroda, a Beontrips. A vállalkozás az utazók által egyszerűen összeállítható és testreszabott utak azonnali online foglalását teszi lehetővé – Magyarország után már Lengyelországban is.
Az áprilisi magyarországi indulás óta több szolgáltatással bővült az online utazási iroda kínálata. A lengyel piacra lépés mellett a legfontosabb újítás, hogy az utazni vágyók nemcsak a repülőjegyüket és a szállásukat tehetik pár kattintással virtuális kosarukba, de utazásukat teljessé tehetik programok, múzeumbelépők, városnéző túrák és szórakozási lehetőségek egyidejű foglalásával. Tovább bővült a szállás, illetve a földi közlekedési szolgáltatók kínálata: már több mint százezer szálláshely közül válogathatnak a Beontrips felhasználói és már foglalhatóak számos európai országban üzemeltetett távolsági buszjáratok diszkont áron elérhető jegyei is.
„Az online utazási irodák esetében fontos jellemző, hogy az utasnak automatikusan kifizetett repülőjegye van a választott menetrendszerinti járatokra, ami nagy biztonságot jelent sok hagyományos utazási csomag foglalással szemben. Amennyiben menetrend módosítás vagy járattörlés érintené a lefoglalt utakat és kihatással volna a szállásfoglalásra, a Beontrips a plusz költséget is állva ajánl az utasoknak megfelelő alternatívákat – mondta el Orosz András, a Beontrips Kft. ügyvezetője. A szakember hozzátette, folyamatosan vizsgálják a további regionális terjeszkedés lehetőségét, miközben nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy szélesítsék az elérhető szolgáltatások kínálatát. „Ennek a törekvésünknek köszönhető, hogy az utazni vágyók a diszkont és a hagyományos légitársaságok repülőjegyei és a széleskörű szállásajánlatok mellett már európai városok közötti buszjáratokat, helyi programokat is foglalhatnak, a közeljövőben pedig nyugat-európai vasúttársaságokat is bekapcsolunk a rendszerbe” – emelte ki Orosz András.
Kapcsolódó cikkek
- Ismét bemutatkoznak európa legjobb női startup csapatai
- Különdíjjal tért haza a magyar csapat a Women Startup Competition Europe Londoni döntőjéből
- Mire figyeljünk online foglalásnál?
- A legjobb magyar startupokat várja a Telenor Accelerate program
- Hazai győzelem a nemzetközi Blastoff startup versenyen!
- A befektetés a fő motiváció a Blastoff mezőnyében
- Lehullott a lepel a Studio 1 sikeres magánbefektetőiről
- Blastoff startup verseny: itt vannak a shortlistesek!
- Startupoknak indít mentorprogramot a Nestlé
- Öt tipp a PayPal-től startupoknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.