Az Alleeban mutatja be ügyfeleinek a virtuális valóságot a Telekom
A Samsung Magyarországgal együttműködve különleges élményt kínál most ügyfeleinek a Telekom: az Allee Bevásárlóközpontban található üzletében a Samsung Gear VR szemüvegek segítségével bárkit bevezetnek a virtuális valóságba. A VR élmény az Icaros nevű, eredetileg fitness célokra kifejlesztett, saját testsúllyal irányított eszközzel még tovább fokozható.
A Telekom üzletben kialakított Élménytérben bárki betekintést kaphat a 3D technológia világába és kipróbálhatja a VR-szemüveget és az Icarost, amely a virtuális valóságot a fitness-szel és a rekreációs célú mozgással elegyíti. A két eszköz együttes használata látványosan és fizikailag is átélhetően mutatja be a virtuális valóság élményét az edzésfeladatoktól a szabadesés vagy épp a repülés illúziójáig. „Az Élménytér kialakításával is hangsúlyozzuk elkötelezettségünket az innovatív, jövőbe mutató megoldások iránt. Szeretnénk, hogy ügyfeleink személyesen is átélhessék a VR szemüveg nyújtotta teljesen újszerű, háromdimenziós élményt. Ez az eszköz forradalmasította a digitális játékok piacát, de a VR technológia rövidesen az ipar, a kereskedelem és a kommunikáció területén is alapvető változásokat fog hozni” – mondta el Gricser Péter, a Magyar Telekom személyes ügyfélkapcsolatok igazgatója.
Az Icaros mellett két 4D szék is várja az érdeklődőket, amely a jövő mozijának fontos eleme lesz majd. Ha felvesszük a VR szemüveget és beülünk a székbe, a virtuális élmény még életszerűbbé válik: a szék annak megfelelően mozgat, dönt vagy ráz bennünket, hogy éppen milyen tartalmat nézünk.
A Samsung Gear VR készülék, az Icaros és a 4D székek 2017. szeptember 1-től kezdve próbálhatók ki a Telekom Alleeban. Az érdeklődőknek javasolt a Telekom honlapján regisztrálni és időpontot foglalni.
A Samsung Gear VR készülék többféle modellje pedig megvásárolható a Telekom honlapján és üzleteiben.
Kapcsolódó cikkek
- Korlátlan mobilnet ajánlat a Telekomnál
- A Samsung három új, munkaállomásokra szánt monitort vitt az IFÁ-ra
- IFA 2017: Új Samsung technológiák a jövő szolgálatában
- Telekom szeptemberi bónuszcsatorna: szórakoztató iskolakezdés a Da Vinci Learninggel
- Játék, amely segíti a demenciakutatást
- Három cég összefogott, hogy a legtökéletesebb képélményt alkossák meg a HDR10+ technológiával
- FLOW vagy FOLLOW – Neked merre van előre?
- A Samsung bemutatta a Galaxy Note8-at, a Note széria új generációját
- Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál
- Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.