Az Utazómajom gazdagítja kínálatát
A legnépszerűbb magyar utazási oldal és a nemzetközi mobilkommunikációs cég egyedi megállapodást írt alá az ősz folyamán. Eszerint az Utazómajom követői számára elérhető az Utazómajom - CitySIM co-branded SIM kártya, amely segítségével az utasok a világ 197 országában telefonálhatnak, sms-ezhetnek és internetezhetnek roaming díjak nélkül.
Ez az első ilyen típusú co-branded megállapodása a CitySIMnek Magyarországon. A cég több, mint 5 éve dolgozik együtt magyar utazási irodákkal, üzleti utazókat elérő cégekkel, sportversenyek szervezőivel, de most először adnak ki közös brand alatt terméket.
Mindkét cég egyedülálló a maga területén az országban, így a közös együttműködést is nagyon pozitívan látják mindkét oldalról. „Örülünk, hogy egy új és egyedi termékkel tehetjük gazdagabbá a kínálatunkat, amely valós megoldást nyújt az utazók problémáira. Mára már bárki számára megadatott az utazás lehetősége, és szeretjük megmutatni barátainknak, ismerőseinknek, hogy merre járunk. A Facebook és Instagram ugyanúgy része az üzleti és magán életünknek, mint a levelezés, a Viber vagy a térképhasználat. Számtalan applikációt használunk, és szeretjük, ha erről külföldön sem kell lemondanunk, ugyanakkor nem kell egy vagyont fizetni a drága roaming-ért. Ezért remek megoldás ez a kártya.” – mondta Tóth Ákos, az Utazómajom alapítója és vezetője.
Míg az Európai Unióban már konszolidálódtak a roaming díjak a legtöbbek számára, az EU-n kívül továbbra is horror drága a telefonálás, vagy ami talán még fontosabb, az adatforgalom. Nem is kell messzire menni, nyáron az egyre népszerűbb montenegrói vagy albán tengerparton nyaralók, vagy a szomszédos Ukrajnába és Szerbiába utazók is meglepődhettek számláikon. Izrael, Törökország, Távol-Kelet, Dubaj, Oroszország, USA és Kanada ma is a legnépszerűbb úticélok közt szerepel, ahol pedig még ennél is drágább a mobiltelefon használata. A CitySIM évek óta a Budapest-Bamako Rally és az Asia Race hivatalos mobilkommunikációs partnere, így a turisták szempontjából kevésbé népszerű országokban és térségekben is remekül helyt áll a szolgáltatás.
A CitySIM számtalan előnyökkel jár, épp ahogy egy üzleti utazó vagy egy szabadidős turista elvárja. A rugalmas és kötöttségek nélküli SIM kártya 85-95%-os megtakarítást ígér a roaming díjainkon, ami mind egy vállalkozásnak, mind egy magánembernek elég kecsegtető.
A CitySIM képviselője, Veres Gabriella így kommentálta az együttműködést: „Nagyon vártuk, hogy elinduljon az együttműködés az Utazómajommal, ez minden szempontból izgalmas. Az Utazómajom egy új megközelítése az utazásnak, és ez a friss, új gondolkodás nagyon szimpatikus számunkra. Nem véletlen, hogy ilyen dinamikusan nő a követők száma, szenzációs, amit Ákos csinál, sok embernek mutat új perspektívákat az utazásban, és örülünk, hogy ennek mi is részesei lehetünk.”
Az Utazómajom és a CitySIM hosszú távú együttműködésben gondolkodik, és folyamatos fejlesztéseket terveznek a közös terméken.
Kapcsolódó cikkek
- Hatalmas növekedés a Vodafone karácsonyi adatforgalmában
- Új trójai fertőzi az androidos mobilokat
- Két új okostelefont jelentett be a HTC
- Az amerikai diákoknak zsebben a tudás
- Szilágyi Áron a Sony Mobile márkanagykövete lett
- Már előrendelhető a Huawei új intelligens készüléke
- A Huawei először mutatott be Lite verizót a Mate sorozatból
- Az iPhone X október 27. péntektől előrendelhetők a Telekom kínálatában
- Együttműködik az Eurosport és a Snapchat
- Mobilbiztonsági kockázatok a roaming díj eltörlése után
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.