European Excellence Awardot nyert a Magyar Telekom
A Magyar Telekom „Legyél te is Informatikus! – A kihívás” kampánya European Excellence Awardot nyert.
A legrangosabb nemzetközi PR versenyen Európa legsikeresebb projektjeit és ügynökségeit díjazták. A győztes kampányban a Magyar Telekom az Uniomediaval és a MEC Hungaryvel és a Webdreammel dolgozott együtt.
A Magyar Telekom kampánya a regionális kategórián belül bizonyult a legjobbnak. A Legyél Te is Informatikus! program 2017 tavaszán bővült ki a „Kihívással”, amely egy, a program honlapján elérhető online kalandjáték. A Kihívásban 9-12. évfolyamos középiskolásokból álló csapatok vehettek rész, akiknek olyan feladatokat kellett megoldaniuk, amelyek megkövetelik az algoritmikus gondolkodást és az alapszintű programozói ismereteket. A versenyre az előzetes várakozásokat felülmúlva mintegy 109 iskola csapata, azaz körülbelül 500 fő jelentkezett, és a játék ideje alatt 16 400 sornyi programkód született meg. A nemzetközi díjat a játékhoz kapcsolódó kommunikációs kampány PR megoldásaival nyerte a Telekom. A Kihívás kampányt ismét erősítették GameDay Iroda vloggerei, akik a program elindításában tavaly részt vettek.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom 2017. harmadik negyedéves eredményei
- Nevesse végig a hónapot a Telekom TV novemberi bónuszcsatornájával
- Új, még gyorsabb otthoni net csomagok a Telekomtól!
- Az iPhone X október 27. péntektől előrendelhetők a Telekom kínálatában
- 5G jövő az Ericssontól és a Telekomtól
- Megállíthatatlan hálózatok: gigabites sebességek jönnek a vezetékes és a mobil technológiában egyaránt
- Berlinben működésbe lépett Európa első 5G hálózata
- A Magyar Telekom megállapodott az érdekképviseletekkel
- Átadták a 6. Fenntarthatósági Sajtódíjat
- 5G: Akár ötvenmilliárd összekapcsolt eszköz 2025-re
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.