Az Avorado applikációval élményekért és termékekért versenyezhetünk
Avorado néven fejlesztett videós mobilmarketing alkalmazást egy magyar startup. A mobilhirdetések 2016-ban közel 109 milliárd dollár árbevételt generáltak világszinten, mely 2017 végére várhatóan további 25%-al növekszik majd.
Ezt a piacot célozza a tejesen egyedi magyar megoldás, melynek lényege, hogy a felhasználók reklámvideók megtekintését követően részt vehetnek a hirdetők által felajánlott nyereményekért folytatott játékos versenyben.
Szinte nincs olyan férfi, aki ne próbálna ki tesztvezetésen egy bivalyerős Lamborghinit vagy Ferrarit, illetve alig van olyan magyar hölgy, aki ne örülne egy exkluzív hazai divatmárka trendi darabjainak. A nemrégiben indult Avorado nevű alkalmazással jelenleg pontosan ilyen nyereményekért versenyezhet bárki, aki a hirdető cég 30 másodperces reklámvideójának megtekintése után részt vesz az egyperces ügyességi játékban. Fair ajánlatnak tűnik.
Az Avorado világszinten egyedi megoldása teljesen új kategóriát teremt a mobilmarketing piacon. A hirdetők felajánlott nyereményekkel „fizetnek” az applikációban elhelyezett videóik megtekintéséért. Míg a felhasználók számára az egész csak játék: hiszen mindössze 30 másodpercet kell végignézniük adott hirdető nyereményt bemutató videójából, hogy elindulhassanak a többnyire élményekért zajló versenyben.
Óriási és egyre növekvő piac
A globális mobilhirdetési piac 2016-ban megközelítette 109 milliárd dollárt (28 ezer milliárd forintot!), az érték pedig idén év végéig becslések szerint további 25%-kal növekszik. A digitális reklámpiacon belül a mobilmarketing részaránya 2020-ra megközelítheti a 75%-ot. Ezt a piacot szeretné meghódítani teljesen innovatív megoldásával az Avorado. „Egy YouTube videóhirdetés megtekintése átlagban 15 cent-be (kb. 40 forintba) kerül a hirdetőnek megtekintésenként, ezzel szemben az Avorado felületén egy videómegtekintés átlagára 10 forint, amit magával a termékkel, vagy szolgáltatással fizet ki a hirdető” – magyarázta Szucsányi-Borza Sebestyén ötletgazda, hogy miért lehet vonzó a megoldás mobilon hirdetni kívánó cégeknek.
Az Avorado-ban egy bizonyos megtekintés szám felett indulhat a verseny a nyereményért. Például, ha egy nyeremény 10.000 forint értékű, akkor 1000 felhasználónak kell megnéznie minimum a videót, ahhoz, hogy elinduljon a verseny. Ha ez a minimum megtekintés szám nem jön össze, a hirdetőnek nem kell fizetnie.
A játék maga a ritmusérzéket, koncentrációt és a reakcióidőt méri, újrapróbálkozni nem lehet, minden versenyzőnek egyenlő esélye van a győzelemre, aki a legjobb, az kapja a nyereményt.
Év végéig napi 1-2 ezer felhasználó a cél
Az egyelőre iOS készülékekre elérhető Avorado fejlesztőinek célja, hogy év végéig a magyar piacon elérjenek több mint 1000 napi szintű felhasználót. Majd kockázati tőke bevonásával megkezdődhet a nemzetközi terjeszkedés is. Az Android verzió várhatóan 2018 második negyedévére készül el. Az Avorado a tőkebevonás céljából akcelerációs program keretében együttműködik az Oxo Labs-szel.
Az applikáció ide kattintva tölthető le.
Kapcsolódó cikkek
- A Huawei okosmérlege méri a testzsír százalékot és a csontok ásványi anyag tartalmát is
- Az LG egyetlen rendszerbe integrálja otthoni IoT platformját és okos háztartási gépeit
- Útvonaltervező segíti a kerekesszékesek és a babakocsit toló szülők közlekedését
- A Bene Studio rendezvény-sorozatot indított
- Egy hónapja startolt a Sendee
- Telefonos segítség asztmás betegeknek
- Meseapp a Szegedi Tudományegyetem ajánlásával
- Elérhető a Nimway, a Sony új mobilalkalmazása
- Játék, amely segíti a demenciakutatást
- Sendee: futárnak lenni menő