Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE

forrás: Prím Online, 2017. december 20. 12:41

Átlagosan naponta 20 ezer liter levegőt lélegzünk be, de kevesen tudják, hogy a beltéri levegő általában szennyezettebb, mint a szabadban. Ráadásul időnk mintegy 90%-át a négy fal között töltjük. 

A magyar SOL-ONE erre a problémára kínál megoldást egy exkluzív dizájnnal bíró, okostelefonnal irányítható levegőminőség javító eszközzel. A startup nemrégiben több mint 100 millió forint befektetést kapott, a közelmúltban megállapodott egy németországi viszonteladóval, illetve megjelent jelentős bemutatótermekben.

 

Egyre nagyobb a külföldi érdeklődés a magyar fejlesztésű prémium kategóriás okosotthon eszköz, a SOL-ONE iránt. A beltéri levegőminőség javítók „Apple-je”2016-ban egy nemzetközi közösségi finanszírozási kampány keretében lépett piacra. Azóta elindult a sorozatgyártás és nemrégiben több mint 100 millió forintos befektetést kapott a startup, a főként egészségügyi területen aktív Septem Lute Kft-től. 

 

 

A tőkeinjekciónak köszönhetően elindult a nemzetközi építkezés: a gyártó cég több külföldi bemutatón és szakmai kiállításon is részt vett a közelmúltban, valamint egyedüli magyar cégként bekerült több külföldi prémium kategóriás lakberendezési referencia üzletbe és bemutató terembe, többek között a Fancy (www.fancy.com), a B8TA (www.b8ta.com/soluxury) vagy a TrueForm (www.trueform.io) egységeibe.

 

Rangos elismerések Hong Kongban

A SOL-ONE egyik fő piaca a Távol-Kelet. A közel múltban a cég meghívással részt vehetett a Global Sources nevű technológiai startup kiállításon. Az eseményen a magyar fejlesztés több rangos elismerést kapott, egyrészt elnyerte a kiállítási díjat (Analyst Choice), másrészt 500 meghívott közül bejutott abba az ötbe, amelyek nemzetközi befektetők előtt prezentálhattak, valamint a cég a termékdizájnért elnyerte a Best Design Award-ot is. 

 

A megjelenés üzleti sikert is hozott, hiszen a közelmúltban egy hamburgi központú viszonteladóval sikerült leszerződni, mely Észak-Németországban és Dél-Skandináviában szállít termékeket prémium kategóriás lakberendezési üzletekbe.

 

„A SOL-ONE okosotthon eszköz prémium alapanyagokból készül és amellett, hogy tisztítja a levegőt, illatosít, ionizál és fényterápiás funkcióval is bír, ráadásul okostelefon applikációval irányítható. A készülék jótékony hatása segíti a szervezet regenerálódását, illetve az egészségmegőrzést. Középtávú célunk további nemzetközi piacok meghódítása, illetve a termék továbbfejlesztése” - hívta fel a figyelmet Robert Somogyi, a SOL marketing- és értékesítési vezetője.

 

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr

Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.

2024. november 19. 11:35

Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG

Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.

2024. november 15. 20:25

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új HONOR okosóra

Decemberben Magyarországon is kapható lesz a HONOR legújabb okosórája, a HONOR Watch 5, amely a modern technológia és a kecses dizájn kiváló ötvözete. A 35 g súlyú, mindössze 11 mm vastagságú óra könnyű és kényelmes, így egész nap lehet viselni. Az 1,85”-os színes AMOLED kijelző 390x450 pixeles felbontással és 340 PPI-vel támogatja a teljes képernyőt lefedő érintéses működést, élénk vizuális élményt nyújtva amellett, hogy kifejezetten fluid a 60Hz-es képfrissítésnek köszönhetően.

2024. november 8. 15:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01