VR-váró az Országos Sportegészségügyi Intézetben
Az OTP Egészségpénztár új stratégiájának középpontjába az egészségügyi öngondoskodás jelentőségének hangsúlyozása és az egyéni befizetések ösztönzése került. A Munka nem várhat kampány legújabb elemeként megnyílt az ország első VR-Várója az Országos Sportegészségügyi intézetben.
Az OTP Egészségpénztár és további kutatások adatai is rámutattak, hogy a magánegészségügyi költések egyik legfontosabb motivációja az, hogy nem szeretünk várakozni. A legtöbb embert zavarja, hogy sok időt kell eltöltenie az egészségügyi intézmények váróiban. Kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75 százaléka nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Többek között ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra.
A kampány legújabb lépéseként az OTP Egészségpénztár egy VR-várót is berendezett az Országos Sportegészségügyi Intézetben, amely az utazási élmény vizuális megélésén keresztül emeli ki az üzenetüket.
Film a VR-váróról:
Kapcsolódó cikkek
- Lépj be a HuMachine világába
- A SES Video bemutatja: virtuális valóság és a legújabb Ultra HD technológia az IBC-n
- Az Alleeban mutatja be ügyfeleinek a virtuális valóságot a Telekom
- Játék, amely segíti a demenciakutatást
- Virtuális valóság headset segíti a UPS sofőrök képzését
- Virtuális valóság funkcióval felszerelt rendszer tesztelésébe kezd az Air France
- A HP új portfóliója forradalmasítja a VR piacot
- Gazdagabb interaktív kínálattal nyit meg a Gateway To Space űrkiállítás
- AI-jaj, ez itt és most a robotok őskora!
- Videojátékos esemény a Telekom Hajón
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.