Jó döntés volt a Simple alkalmazás és a SimplePay összekapcsolása
A bevezetését követő másfél hónapban 300 millió forintos forgalmat generált az OTP Mobil legutóbbi fejlesztése a hazai online kereskedelemben. A Simple alkalmazás és a SimplePay online fizetési platform összekapcsolása ez idáig több mint 10.000 új Simple fiók regisztrációt és 25 000 tranzakciót eredményezett. A két termék közötti átjárás lehetőségével az OTP Mobil célja, hogy még egyszerűbbé tegye a fizetés folyamatát, valamint új, potenciális vásárlók elérésének biztosítása a partner kereskedőknek.
Az OTP Mobil a még egyszerűbb felhasználói élmény biztosítása érdekében az év végén összekapcsolta két termékét, a Simple alkalmazást és a SimplePay online fizetési rendszert. A fejlesztésnek köszönhetően az applikáció több mint 400 000 regisztrált felhasználója számára lehetővé vált, hogy egyszerűen és biztonságosan fizessenek a SimplePay megoldást használó 3200 webshopban.
A fejlesztés számos előnnyel jár az online vásárlók számára, hiszen segítségével még kényelmesebbé válik a fizetési folyamat. Egy Simple fiók létrehozásával többezer webáruházban vásárolhat pillanatok alatt a felhasználó, elég csupán bejelentkeznie a fiókjába a felhasználónevével és jelszavával. A korábban létrehozott Simple fiókban megtalálja a már rögzített bankkártyáit, így csak ki kell választania melyikkel szeretne fizetni. Ha pedig még nincs Simple fiókja, akkor azt az online fizetési folyamat során is létrehozhatja és a vásárláshoz használt bankkártyát akár rögtön rögzítheti is a fiókjába, így legközelebb csak ki kell választania azt a fizetéshez.
A két termék összekapcsolását követő másfél hónapban csaknem 10 000 Simple fiók regisztráció történt a webshopokban történő fizetési folyamat során, ezekből pedig több mint 5000 vásárló olyan profillal jelentkezett be a vásárláshoz, amelyet még korábban az alkalmazásban hozott létre. Az online fizetési folyamat során újonnan regisztrált felhasználóknak csaknem 10 százaléka pedig az alkalmazást is elkezdte használni a regisztráció után.
„Nem kérdés, hogy egyre nagyobb népszerűségnek örvend hazánkban is az online kereskedelem, a webáruházak forgalma 2017-ben átlépte a 420 milliárd forintot, az ország népességének csaknem fele már kipróbálta az online vásárlásban rejlő lehetőségeket. A Simple alkalmazás és a SimplePay online fizetési platform közötti átjárás biztosításával amellett, hogy még kényelmesebb fizetési élményt nyújtunk az online vásárlások során, a kereskedőket is segítjük, hiszen a Simple applikáció több mint 400 000 felhasználót számlál” – összegezte az eredményeket dr. Al-Absi Gáber Seif, az OTP Mobil ügyvezető-helyettese.
Az OTP Mobil adatai szerint összesen 712 webáruházban vásároltak eddig Simple fiókkal, ami a teljes partnerhálózat 22,5 százalékát teszi ki. A két rendszer összekapcsolása az elmúlt másfél hónapban összesen 25 000 tranzakciót eredményezett, a tranzakciók értéke meghaladta a 300 millió forintot.
Kapcsolódó cikkek
- Növekedett az autópálya matricák mobilos értékesítése
- A Cellum és a TransferTo együttműködésében új funkciókkal bővülhetnek a mobiltárcák
- A karácsonyi vásárlás – meghitt pillantok vagy őrültek háza?
- Decemberre ismét nagy újítással készült az OTP Mobil
- Egyre többen használják fizetésre a mobiljukat
- Egyre több autópálya matricát vásárolunk alkalmazáson és interneten keresztül
- A Cellum és a Telkom stratégiai együttműködést jelentett be
- Ismét a Simple by OTP alkalmazás lett a nyertes
- Stratégiai partnerségre lép a VCC Live és az OTP Mobil
- Így lehet sikeres a vállalkozása!