A Google mesterséges intelligenciája segít, hogy több pénzt keress
Elindult az új Adsense, ami a gépi tanulás és a mesterséges intelligencia eszközeivel segíti a tartalomszolgáltatókat magasabb bevételhez jutni. A lelkes honlaptulajdonosok szerint új korszak kezdődik a weben, mások csalódottságuknak adnak hangot.
Az Adsense a Google kattintásalapú hirdetési programja, ami kapcsolatot teremt a hirdetők és a megjelenítők között. A honlaptulajdonosok pillanatok alatt regisztrálhatnak, majd a Google jóváhagyását, illetve a megfelelő kódok elhelyezését követően megkezdődhet a hirdetések megjelenítése. A Google algoritmusa igyekszik minél relevánsabb reklámokat válogatni, amelyek több kattintást generálnak, így a bevétel is növekedhet – tudtuk meg a kulcsszo.hu írásából.
A régi Adsense esetében a tartalom megjelenítő választotta meg, hol jelenjelenek meg a hirdetések, illetve neki kellett megválasztania a méreteket és a színeket is.
Az új Adsense algoritmus viszont képes levenni a hirdetési felület optimalizálásának terhét a felhasználó válláról. A gépi tanulás lehetőségeivel igyekszik meghatározni, milyen típusú hirdetéseket kell megjelenítenie a minél magasabb bevétel elérése érdekében.
Új iparággá válhat a tartalomgyártás?
Aki tartalomgyártásból és online felületek működtetéséből szeretne megélni, örömmel fogadta az új Adsense algoritmus megjelenését. A tanuló algoritmusokon alapuló programnak köszönhetően a honlaptulajdonosoknak nem kell reklámszakemberré válniuk, hiszen ezt a munkakört ellátja a Google mesterséges intelligenciája.
A honlaptulajdonosok így több időt tölthetnek azzal, amihez értenek és amivel több pénzt kereshetnek.
Az Adsense program népszerűsége évről évre növekszik Magyarországon is. A felhasználói szokások változása, illetve a felhasználók számának növekedése egyre gyümölcsözőbbé tette a tartalomszolgáltatást.
Egyre többen indítanak blogot, receptoldalt, magazint vagy más típusú honlapot kizárólag az Adsense bevételek növelése érdekében. Sokan teljes portfóliót építenek különböző honlapokból, amelyek együttes bevétele akár milliós nagyságrendeket jelenthet.
Egyáltalán nem ritkák a sikertörténekek az Adsense megjelenítők között, de abban mindenki egyetért, hogy magas látogatottsággal rendelkező honlapot építeni rengeteg munkával jár.
A tanuló algoritmus új lökést adhat a hazai tartalomszolgáltatóknak, így várhatóan egyre többen választják a karrier ilyen formáját.
Kapcsolódó cikkek
- AMP: Gyorsabb a mobilos netezés
- A biztonságosabb internethasználatra hívta fel a figyelmet a Google
- Mi érdekelte leginkább a magyarokat az idei évben?
- A Google és a HTC 1,1 milliárd dolláros együttműködési megállapodást jelentett be
- Magyar fejlesztés újítja meg az online könyvpiacot
- Ki nyeri a mobil gyorsasági versenyt?
- Facebook, Google: A 100 millió dolláros csalás - megelőzhető lett volna?
- Google: Bagoly-algoritmussal a hamis hírek ellen
- A Google kiterjeszti Digital Workshop programját a magyar kis- és középvállalkozásokra
- A Google feltörte a 2012 előtt használt elektronikus aláírásokat védő algoritmust
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n
Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.