Honline
Ebből persze ismét arra a (nem túlságosan originális) felismerésre juthatunk, hogy a számháború nem is a szolgáltatásokat igénybe vevő látogatók tájékoztatására szolgál, sokkal inkább üzenet a konkurensek, főként pedig a hirdetők számára.
Az utóbbi két-három hétben félnaponként követték egymást a weblapokkal és portálokkal kapcsolatos híradások, ám a bejelentéseknek volt egy közös pontja: mindegyikben legalább egyszer szerepelt a "legjobb", a "legnagyobb" kifejezés vagy valamilyen "leg".
Ez a lényeg. Találjunk egyetlen olyan, érdekesnek mondható apró változtatást, amely érdemesnek látszik arra, hogy a publikum előtt is felmutassuk, aztán mondjuk el az összes olyan "leg" adatunkat, amely ugyan már nem annyira érdekes, de marketingszempontból fontos kinyilatkoztatni. Lehet erre azt mondani, hogy az erősödő versenyhelyzetben ilyen marketingfogásokkal kell élni - és ebben bizonyára sok igazság van -, csakhogy előbb-utóbb az is előfordulhat, hogy a nagy hírdömpingben elvesznek az igazi információk, az igazi tartalmi bővülések pedig éppen a portálok látogatóinak figyelmét kerülik majd el.
Kapcsolódó cikkek
- Megöli a tévét az online video?
- Tőzsde helyett akvizíció - Internet Hungary 2006
- Egy év alatt 106%-kal gyarapodott a zeneletöltések piaca
- Véget ért a netes szex-éhség időszaka
- A Google oldalai a leglátogatottabbak Európában
- 38%-kal több online keresés Amerikában
- Egyre inkább az IM-re állnak át a e-mail helyett az amerikai tizenévesek
- Egyre több pénzügyi szolgáltatás érhető el interneten keresztül
- A turizmus helyzete az internet-gazdaságban
- Rockháló - Az internetes letöltések elsöpörték a kislemezeket