A SmugMug felvásárolja a Flickr-t
A SmugMug vezérigazgatója, Don MacAskill, azt várja az üzlettől, hogy sikerülni fog feléleszteni Flickr-t, amelyre az újabb fotómegosztó oldalak az elmúlt években némi árnyékot vetettek.
A Flickr-t 2004-ben alapították és egy évvel később a Yahoo-nak adták el. A Yahoo-t viszont a Verizon szerezte meg, amely az AOL-lal együtt hozott létre egy új leányvállalatot, az Oath-ot. Ez utóbbi úgy tűnik profiltisztításba kezdett: az elmúlt néhány hónapban, eladott az AOL és a Yahoo által birtokolt site-ok közül néhányat (beleértve a Moviefone-t és Polyvore-t), most pedig sor került a Flickr értékesítése.
Kapcsolódó cikkek
- Akvizíció révén erősíti SAP kompetenciáit a T-Systems Magyarország
- A Trend Micro iparágvezető védelmet kínál a TippingPoint felvásárlásának köszönhetően
- A Lexmark bejelentette az Apex Technology és a PAG Asia Capital akvizíciójának lezárulását
- Samsung - HARMAN akvizíció
- Történelmi pillanat: egyesült a Dell és az EMC
- Megvette a Yahoo-t a Verizon
- A Microsoft megvásárolja a LinkedIn-t 26 milliárd dollárért
- A Verizon elnöke megerősítette: kész ajánlatot tenni a Yahoo-ra
- Az IBM bejelentése a UStream megvásárlásáról
- Az OKI akvizícióval lépett be a széles formátumú nyomtatási piacra
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.
Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Az, hogy közel ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma, jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat – ismertette a Visa támogatásával készült friss kutatásának* eredményeit a Shoprenter.
Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban
Két szemeszteren keresztül kísérelték meg matematikai kurzusaikon ChatGPT-szerű mesterséges intelligencia használatát a Corvinus oktatói: diákjaik mindvégig szabadon használhatták feladataik elkészítéséhez, sőt, vizsgáikhoz is a MI-t. Az eredmény a két oktatót is meglepte: csökkent a hallgatók motivációja és a csoport általános tudásszintje, valamint jobban kiéleződtek a hallgatók közötti társadalmi egyenlőtlenségek is.
Techóriások özönlöttek a Városligetbe
Az AI Summit 2024 grandiózus eseményként vonzotta a mesterséges intelligencia iránt érdeklődőket a Városligetbe szeptember 9-én és 10-én. Az Indamedia kiadó által szervezett konferenciára a jegyek már az indulást megelőző napokban elfogytak – a rendezvény két napjára közel 3000-ren léptek be. Itt az AI-t gyakorlatilag minden aspektusból megközelítették, és olyan nemzetközi technológiai nagyágyúk is képviseltették magukat, mint a Microsoft, az Amazon, a Google, de még a Financial Times is.