A WIWE promóciós kampánnyal csatlakozik a globális „Szívritmus Hete” kezdeményezéshez
A világméretű kampánysorozat a szívritmuszavarok korai felismerésére helyezi a hangsúlyt. Minden harmadik ember szív- és érrendszeri beteg - ám az egyre inkább elérhető közelségbe kerülő korai felismeréssel ez a szám jelentősen csökkenthető lenne.
Az Arrhythmia Alliance által szervezett globális kampánysorozat minden évben június 4 és 10 között kerül megrendezésre azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a veszélyes ritmuszavarok korai felismerésének fontosságára és az öndiagnózis, valamint a digitális eszközök által nyújtott megelőzési lehetőségekre.
A hirtelen szívmegállás és a stroke vezető halálok tőlünk nyugatra is, ám a magas rizikófaktorok miatt – mint pl. a dohányzás, túlsúly, magas vérnyomás, magas koleszterin - a magyar lakosság kiemelten veszélyeztetett – különösen 65 év felett. Hazánkban háromszázezer főt érint a súlyos esetekben stroke-hoz vezető pitvarfibrilláció. A korai felismerés nem csak az életminőség jelentős javulását eredményezi, de életet is menthet - 4-ből akár 3 esetben is!
A Sanatmetal Kft. WIWE diagnosztikai divíziója promóciós kampánnyal csatlakozik a globális kampányhoz, melynek az alábbiak a fő elemei:
- ingyenes EKG mérést és ritmuszavar szűrést ajánl a lakosságnak a Magyarország Átfogó Szűrőprogramja támogatójaként
- a www.mywiwe.com weboldalon ingyenes szívbetegség rizikóbecslést biztosít a látogatók számára a kampány keretében
- előszűrésre, otthoni, irodai használatra szánt WIWE mobil EKG készülékét, mely 98,69%-os klinikai pontossággal jelzi a veszélyes ritmuszavarokat, kedvezményes áron teszi elérhetővé
Az országos szűrőprogram helyszíneiről az alábbi linken tájékozódhatnak: http://egeszsegprogram.eu/index.php?page=2
Kapcsolódó cikkek
- Anya(szív) csak egy van...
- Teszteltük a WIWE szívdiagnosztikai eszközt
- A Szívünk Napján kipróbálható a WIWE
- Zsebben hordozható EKG a szívritmuszavarok észlelésére
- Nagy sikerrel zajlik a WIWE prevenciós és egészség promóciós programsorozata
- A Fujitsu mesterséges intelligenciával segíti a terhességi cukorbetegség kezelését
- Új funkciókkal bővül a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. applikációja
- A WIWE sikere a Mobile World Congress-en
- Invitech Solutions okos falu program
- A Facebook befektetői előtt prezentálhat egy magyar startup
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
Kávét rendel majd az LG autós asszisztense, ha fáradt a sofőr
Az LG Electronics (LG) bemutatta a fejlett autóipari technológiai koncepciókat felvonultató Mobility Labworks sorozat legújabb tagját, a jövő önvezető autóiba szánt Digital Cockpit gamma elnevezésű megoldást. Az alfa és beta modellek tavalyi debütálása után ez a harmadik az innovatív digitális interfészek sorozatában, amelyek izgalmas bepillantást nyújtanak a mobilitás jövőjébe.
Mesterséges intelligenciával felszerelt mosodai megoldásokat mutatott be az LG
Az LG Electronics (LG) a Frankfurtban megrendezett Texcare nemzetközi kereskedelmi mosodai és textilápolási kiállításon mutatta be PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsaládját. Az energiahatékonyságot előtérbe helyező új termékcsaládban számos nagy kapacitású megoldás, például 30 kg kapacitású mosó- és szárítógépek és egy 25 kg-os maximális mosási és 16 kg-os szárítási kapacitású hőszivattyús mosó-szárítógép is helyet kapott. A PROFESSIONAL LAUNDRY termékcsalád bevezetésével az LG célja, hogy mind Európában, mind pedig világszerte megerősítse pozícióját a kereskedelmi ruhatisztítási megoldások piacán.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.
A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja
VR Health Champions néven 7,8 millió eurós program indult, hogy felgyorsítsa a virtuális (VR) és kiterjesztett valóság (AR) technológiák bevezetését az egészségügyi ellátásban Európa-szerte. A hároméves projekt célja, hogy lebontsa a piaci, klinikai és szabályozási akadályokat, illetve felgyorsítsa a VR és AR, összefoglaló néven XR (kiterjesztett valóság) alkalmazások fejlődését a kevésbé fejlett régiókban – ehhez az Európai Regionális Fejlesztési Alap régióközi innovációs beruházások (I3) eszköze biztosít társfinanszírozást.