Mobilfizetéssel lehet jegyet venni a Budakeszi Vadasparkba
Újabb intelligens szolgáltatással bővül a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer, a látogatók már sorban állás nélkül is tudnak belépőjegyet vásárolni a Budakeszi Vadasparkba. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. (NM Zrt.) új szolgáltatása a mobilfizetéssel történő belépőjegy vásárlás. Az NM Zrt. szolgáltatásán keresztül a Budakeszi Vadasparkba látogatók a jegypénztári sorban állást kikerülve, kényelmesen elektronikus úton vehetik meg a belépőjegyüket.
Mobilfizetéssel megváltható belépőjegy megoldást fejlesztett ki a 100%-ban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt. és elsőként a Budakeszi Vadaspark Nonprofit Kft-vel közösen indítja el szolgáltatását, amellyel lehetővé vált a sorban állás nélküli készpénzmentes fizetési megoldáson alapuló jegyvásárlás. Az NM Zrt. közel egy hónapon keresztül tesztelte saját tesztlaborjában a mobilfizetéssel megváltható belépőjegy terméket, amely a 2014. július 1-én elindult Nemzeti Mobilfizetési Rendszer (NMFR) informatikai alapjain keresztül biztosítja a magas szolgáltatási biztonságot.
Az elektronikus belépőjegy megoldás a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. NMFR applikációján - és a későbbiekben viszonteladókon - keresztül Android és iOS operációs rendszerű okostelefonokon érhető el. A jegyek kinyomtatására nincs szükség, a vásárlást követően a mobiltelefonon megjelenő QR kódot a Budakeszi Vadaspark munkatársai mobil ellenőrző eszközökkel érvényesítik a belépéskor.
A mobilfizetéssel megvásárolt belépőjegy ára megegyezik a hagyományos úton vásárolt, papíralapú jegy árával, a szolgáltatást további költség, például tranzakciós díj nem terheli. A Budakeszi Vadaspark elektronikus belépőjegy hamarosan az NMFR viszonteladók ügyfelei számára is elérhetővé válik.
„Munkatársaimmal elgondolkodtunk azon, hogy a lakossági belépőjegy szolgáltatásokra, hogyan lehet innovatív módon készpénzmentes, azaz mobilfizetési megoldást létrehozni, így a tavalyi évben elkezdtük annak a fejlesztésnek az alapjait lerakni, amelyek a mára mobilfizetéssel elérhető belépőjegy részét képezik. A 2014. nyarán elindított Nemzeti Mobilfizetési Rendszer, mind biztonság, mind gyorsaság tekintetében alkalmas arra, hogy a közterületi és a zárttéri parkolás, az autópályamatrica elektronikus értékesítésén túl további megoldásokat is kiszolgáljon, így jutottunk el arra a döntésre, hogy a belépőjegy díjterméket az NMFR-be integrálva szolgáltatjuk. A következő hónapokban további mobilfizetéssel elérhető, belépőjegy szolgáltatást kívánunk integrálni a rendszerünkbe ezzel is bővítve azt a termékskálát, amit a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. a lakosság számára nyújtani képes” - nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.
„Az elmúlt években megvalósult fejlesztéseink jelentős része arra irányult, hogy 21. századi látogatási élményt kínáljunk a hozzánk érkezőknek. Ilyen például a vadasparki applikáció fejlesztésünk Androidra és iOS-re, de említhetem még az információs tábláinkra elhelyezett QR-kódokat, vagy a bejáratnál ingyenesen elérhető Wi-Fi kapcsolatot is. Ebbe a sorba illeszkedik a mobilfizetési applikáción keresztül történő jegyvásárlás lehetőségének megteremtése is, amivel a Budakeszi Vadaspark az országban elsőként léphetett a nyilvánosság elé. Mindig örömmel veszünk részt az ehhez hasonló innovatív kezdeményezésekben, de ami a mostani fejlesztést különösen értékessé teszi, az a felhasználók érdekében történő közös gondolkodás, és a jó partneri viszony, amit a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. szakembereivel tapasztaltunk. Napjaink embere számára különösen fontos, hogy megismerje az őt körülvevő természetet, amihez a kor színvonalának megfelelő, újabb és újabb fejlesztésekkel segítjük hozzá” - nyilatkozta Szabó Péter a Budakeszi Vadaspark Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.
Nemzeti Mobilfizetési Zrt. – Budakeszi Vadaspark Nonprofit Kft.
Kapcsolódó cikkek
- Érintésmentes fizetés Telenor karkötővel
- Okostelefonnal nyitható okos zár
- Gyerekeknek szóló ismeretterjesztő alkalmazás
- Új funkciókkal bővül a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. applikációja
- NFC fizetéssel könnyebb az élet
- Új funkciók bevezetése, rendszerfejlesztési leállás
- Innovatív parkolási megoldás a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-től
- Több mint 100 milliós befektetéssel nemzetközi piacokra lépett a SOL-ONE
- Egyre többen használják fizetésre a mobiljukat
- A WeChat Pay segítségével is fizethetnek a KLM-nél