BTS témájú tartalmak LG okostelefonokon
A világhírű K-Pop fiúbanda, a BTS rajongói örömmel fogadják majd az LG Electronics (LG) legújabb bejelentését, mely szerint új, BTS témájú tartalmak érhetők el kizárólag az LG okostelefonokon. A telefonos tartalmak az LG, és napjaink egyik legnépszerűbb K-Pop bandája, a BTS jelenleg is tartó együttműködésének legfrissebb eredményeként jöttek létre.
Az LG telefontulajdonosok az LG SmartWorld alkalmazáson keresztül tudják letölteni az új BTS-csomagot, amely a banda minden tagjáról egy, azaz összesen hét témát tartalmaz. A témákkal teljesen megváltoztatható a telefon felhasználói felülete, beleértve a kezdőoldalt, a menüt és a hívófelületet is. A témák minden tavaly óta kiadott LG okostelefonra letölthetők, a felhasználók bármelyik tag témáját kiválaszthatják.
Egy másik újdonság is várja a banda rajongóit: az LG G7ThinQ telefonhoz készült BTS-témájú telefontok nemcsak stílusosan védi a készüléket, de használatával teljesen személyre is szabhatjuk a felhasználói felületet, hiszen az NFC technológiával felvértezett tokot a készülékre helyezve a K-Pop bandához kapcsolódó témák közül választhatunk.
Az LG G7ThinQ-t az okos telefontokhoz csatlakoztatva a hét bandatag saját témáján felül egy, a teljes csapatot felvonultató témát is elérhetünk, azaz összesen nyolc téma közül választhatunk. Mindegyik téma egyedi hátterekkel, színösszeállításokkal és a BTS tagjaihoz illő sajátos ikondizájnokkal dobja fel az LG G7ThinQ felhasználói felületét.
“Az új BTS tartalmakkal és az LG G7ThinQ BTS telefontokkal a banda rajongói új és egyedi módon változtathatják meg a telefonjuk megjelenését” — mondta Kacsó Dániel, az LG Electronics mobilkommunikációs divíziójának regionális marketingvezetője. “Mivel minden tagnak van egy saját témája, minden rajongó megtalálhatja kedvencét.”
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat
- Megérkezett az LG Zero okostelefon
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az LG vezetői a ThinQ márkastratégiáról beszélnek az IFA nyitóbeszédében
- Középkategóriás telefon felsőkategóriás funkciókkal
- Hat ország 60 újságírójának mutatták be az LG legújabb okostelefonjait
- Az LG felsőkategóriás okostelefonja új szintre helyezi a felhasználói kényelmet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.