Menhelyi kutyáknak segít állást találni a Telenor
Örökbefogadásra váró kutyák álláskereső hirdetései árasztották el a közösségi oldalakat az elmúlt hetekben. A Telenor és a Fogadjörökbe Alapítvány együttműködéséből született Álláskereső Kutyusok Facebook-oldal menhelyi kutyáknak segít gazdát találni, és az ideiglenes örökbefogadás jelentőségére hívja fel a figyelmet.
Az Álláskereső Kutyusok Facebook-oldalon (www.facebook.com/allaskeresokutyusok/) húsz menhelyi kutya keres fényképes önéletrajzzal állást, azaz otthont és gazdát. Golyó, a biztonsági őr, Ede, a humánerőforrás-menedzser és társaik számos állásajánlatra is pályáztak e-mailben, kommentben reagáltak a Facebook-csoportokban felbukkanó nyitott pozíciókra, és oszlopokra ragasztották ki az önéletrajzaikat azzal, hogy mennyire szeretnének egy jó kis melót.
„Szeretjük a kutyusokat, rendszeresen forgatunk is velük, szerepelnek a reklámfilmjeinkben, és péntekenként együtt dolgozunk az irodában. A négylábú munkatársak jó hatással vannak a munkahelyi légkörre, ezért is szerettünk volna tenni azokért a kutyákért, akik nem ilyen szerencsések, és otthonuk sincs. Ez inspirálta a kreatív ügynökségünkkel, az Artificial Grouppal közösen indított Álláskereső Kutyusok kampányt, amiben szerettük volna nem megszokott módon megfogni a témát. A kezdeti branding-mentes kommunikációval sikerült elérni, hogy a fókusz az igazi főszereplőkön, a jobb sorsot érdemlő ebeken maradjon, és nagyon örülünk annak, hogy a kampány első pár napja után többen felfigyeltek rájuk.” – mondta el Tumó Nóra, a Telenor kampányért felelős marketingkommunikációs csapatának vezetője.
A kezdeményezés szakmai partnere a Fogadjörökbe Alapítvány, amely menhelyeken élő kutyáknak segít gazdára lelni közösségi oldalain, illetve ideiglenes befogadóknál helyezni el őket. Emellett gyűjtésekkel, adományokkal támogatja a menhelyek fejlesztését, a leginkább elmaradott térségekben működő szervezeteket segítve, főként a Nyírmadán működő állatmenhelyet. Eddig több, mint 300 kutyának segítettek gazdát találni, és fontos célkitűzésük, hogy minél többen váljanak ideiglenes befogadóvá, azaz olyan önkéntesekké, akik átmenetileg gondoskodnak egy-egy menhelyi kutyáról, segítik a szocializációját, hogy könnyebben találjon végleges gazdára.
„Az Alapítvány segítségével húsz kutyát hoztunk el a nyírmadai menhelyről és kutyapanzióban helyeztük el őket, ahol a szükséges orvosi ellátás mellett rendszeres törődést kapnak. Az Álláskereső Kutyusok hirdetései addig futnak, amíg minden kutya gazdára vagy ideiglenes befogadóra nem talál. A kampánynak az is fontos célja, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy ideiglenes befogadóként milyen sokat tehetünk értük.” – mondta el Vass Noémi, a Telenor marketingkommunikációs menedzsere.
Az Álláskereső Kutyusokról készült videó: https://www.facebook.com/telenorhungary/videos/293002748131897/
A Telenor életében nem először kapnak szerepet a kutyák. 2013-ban támogatta a Vigyél Haza Alapítványt a kutyatartóknak és kutyabarátoknak egyaránt hasznos „Vigyél Haza” okostelefonos alkalmazás kifejlesztésében. Kutyabarát munkahelyként minden pénteken lehetőséget ad arra, hogy a munkatársak magukkal vihessék kedvenceiket az irodába, ami pozitív hatással van a munkahelyi hangulatra, a cégen belüli közös munkára. Tapasztalatait közzétéve pedig más cégeket is kutyabarát munkanapokra buzdít.
Kapcsolódó cikkek
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Átláthatóbbá teszi az oldalakat és a hirdetéseket a Facebook
- Nyilvánosságra hozza moderálási irányelveit a Facebook
- Változnak az adatkezelési beállítások a Facebookon
- Otthonvédelem online
- Már nem csak saját névvel regisztrálhatunk a Facebookra
- Netes múltjuktól félnek a fiatalok
- Korlátlan Facebookot, WhatsAppot és Twittert ad kártyás ügyfeleinek karácsonyra a Telenor
- Boldogabb az élet Facebook nélkül
- Invitel: a közösségi média dzsungele [2. rész]
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.