Panasonic: 12%-os növekedés a magyar piacon
Kovács Attila, 2000. december 11. 22:39
A Panasonic Magyarország december 11-én megtartott sajtóévzáróján elhangzott, hogy a cég idei várható árbevétele 14,4 milliárd forint, ami mintegy 12%-os növekedést jelent az elmúlt év árbevételéhez képest.
Az árbevétel megoszlása: szórakoztató elektronika 8,5 milliárd forint; távközlési és irodatechnikai berendezések 5,8 milliárd forint; alkatrész 0,1 milliárd forint. A cég forgalmában egyre jelentősebbek az üzletláncok, amelyek idén a Panasonic teljes árbevételének a 10%-át jelentették. Idén már mindhárom GSM szolgáltató forgalmazta a Panasonic készülékeit, bár legnagyobb mértékben a Pannon GSM adott el ilyen termékeket. A cég csak középkategóriás mobil készülékekkel jelentkezik. A kis és közepes digitális alközpontok üzletrész idén 25%-os növekedést ért el, miközben az analóg alközpontok eladásai ugyanilyen arányban csökkentek. A Panasonic DECT készülékek eladásai idén 60%-os növekedést értek el 1999-hez képest. A jövő évben a többi nagy gyártóval körülbelül egy időben fognak megjelenni a cég GPRS alapú telefonkészülékei.
Kapcsolódó cikkek
- Avaya: újra 1 millió fölötti IP vonal
- Az Intel válasza az EU-vádakra
- 758 millió dollár veszteség az STMicroelectronics-nál
- EU-kartellvizsgálat: Kenőpénzekkel is vesztegett az Intel?
- A Corel módosítja nemzetközi stratégiáját
- Jó második negyedévet zárt a Check Point
- Symantec: szilárd bevétel és nyereség
- Majdnem duplázott az Apple
- Deák Gábor a Megatrend Zrt. új vezérigazgatója
- Beérik az átalakítás Tele2-nél